سردار قریشی راهیان‌نور را راهی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست و گفت: الگوی کار جهادی، مدیریت و عمل جهادی دستاورد راهیان‌نور است و مسائل و مشکلات با کار جهادی حل می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۲۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار سیدقاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره «ره‌‌آورد سرزمین نور» و همایش تجلیل از عوامل اجرایی راهیان‌نور در کرمان با اشاره اقدامات و افتخارات مردم کرمان در دوران انقلاب و دفاع مقدس، گفت: ملت‌ها همواره سعی می‌کنند یک روایت مفصل از ایستادگی‌ها و موفقیت‌هایشان در تاریخ داشته باشند در تاریخ ایران نیز قهرمانان بزرگی داشتیم در تاریخ انقلاب با قهرمانانی ارتباط داشتیم که واقعی و شبه افسانه هستند و می‌توان آنها را بیان کرد.

وی با اشاره بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهیان‌نور یک فناوری است که واقعیت‌های صحنه جنگ را به نمایش می‌گذارد و افراد با حضور در این مناطق درکی از دوران دفاع مقدس پیدا می‌کنند، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند راهیان‌نور دستاوردهای ارزشمندی داشته و شهید حججی‌ها دستاورد همین راهیان‌نور هستند.

سردار قریشی راهیان‌نور را راهی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست و تصریح کرد: در راهیان‌نور جوانان و نوجوانان با چیزی که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده آشنا می‌شوند. همچنین مدیریت و عمل جهادی دستاورد راهیان‌نور است. مسائل و مشکلات با کار جهادی حل می‌شود و الگوی کار جهادی در راهیان‌نور است.

وی به تعابیر مقام معظم رهبری در مورد راهیان‌نور از جمله تعبیر معدن طلا، اشاره کرد و گفت: جزء به جزء دفاع مقدس زیباست اما خیلی از واقعیت‌های دفاع مقدس به دلایل مختلفی گفته نشده و یا نتوانستیم خوب آنها بیان کنیم اما فرصت خوب راهیان نور می‌تواند به ما برای بیان خوب دفاع مقدس کمک کند.

سردار قریشی روایتگری را کار مهم عوامل اجرایی راهیان‌نور دانست و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس باید به خوبی تبیین شود و در روایتگری باید از تغییر دوران دفاع مقدس و دروغ‌گویی جلوگیری و روایت درستی از این موضوع انجام شود. همچنین یکی از شروط روایتگری دفاع مقدس این است که خود را جای رزمندگان بگذاریم. اشراف و آگاهی کامل، مطالعه، داشتن عشق و ایثار و انجام کارهای بزرگ از جمله دیگر شرایط روایتگری دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار