زنجان-مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان بابیان اینکه جامعه فرهنگیان تاثیرگذارترین قشری است که می تواند در جامعه ایجاد حرکت کند،افزود: معلمان فرهیخته و اولیای دانش آموزان پای کار نظام هستند و یقینا دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز مورد خطاب هستند.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۶۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

فرهنگیان  پای کار نظام و انقلاب هستند/در انتخابات امسال حماسه ای دوباره خلق می شود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ نشست جهاد تبیین و روشنگری صبح امروز با حضور  مدیران،معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش در سالن جلسات نور این استان برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم علی اسماعیلی؛مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر بخصوص در روز ۲۲ بهمن،با حضور گسترده و پرشور مردم  یکبار دیگر بر همگان ثابت شد که در کشوری زندگی می کنیم  که دارای مردم پایه ترین حکومت دنیا است.

 

وی تصریح کرد: در ۱۱ اسفندماه سال جاری نیز ملت ایران بار دیگر همدلی و همت خود را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان بابیان اینکه جامعه فرهنگیان  تاثیرگذارترین قشری است که می تواند در جامعه ایجاد حرکت کند،افزود: معلمان فرهیخته و اولیای دانش آموزان پای کار نظام هستند و یقینا دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز مورد خطاب هستند.

 

وی با بیان اینکه در استان زنجان حدود ۴۰ هزار نفر رای اولی  هستند،گفت: امیدواریم در انتخابات امسال با مشارکت حداکثری حماسه ای ملت ایران حماسه ای دوباره بیافرینند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار