زنجان-استاندار زنجان با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه آنچه سایه جنگ را از سر این کشور رفع کرد، حضور مردم بود،بیان کرد:مشارکت حداکثری در انتخابات فشار خارجی را کم میکند و سبب عزت و پیشرفت کشور می شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۸۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

مشارکت حداکثری در انتخابات فشار خارجی را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛دکتر محسن افشارچی صبح امروز در نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع انتخابات  در جمع مدیران و معاونین آموزش و پرورش اظهار کرد:برای ثبات و استحکام بنیان یک خانواده بیش از ۲۰ سال زمان لازم است همین مهم در مورد یک ملت و جامعه نیز صدق کرده و استحکام و شکل گیری آن به بیش از ۲۰۰ سال زمان نیاز دارد.

 

وی با بیان شرایط امروز ما نتیجه مبارزه برای استقلال است،تصریح کرد:در این راه شهدای زیادی جانفشانی کرده و در راه عزت و اعتلای وطن جان خود را فدا کرده اند.

 

استاندار زنجان مبارزات مردم با نظام سلطه از زمان امیرکبیر بوده است، امیرکبیر اولین فردی بود که پرچم مبارزه با اجنبی را بلند کرد و علت شهادت وی مقابله با نظام بیگانه و اجنبی بود.

 

افشارچی به دوران ملی شدن صنعت نفت و مقابله مرحوم مصدق با کودتا جهت مقابله با تسلط دشمن به منابع ایران اشاره کرد و گفت: مبارزات مردم با نظام سلطه از سال ۴۲ قوت گرفت و تا دوران پیروزی انقلاب این مبارزات ادامه پیدا کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران در تلاشند روی پای خود بایستند و نقطه عطفی نظیر انقلاب اسلامی را دارند،افزود:امروز در جایی ایستاده ایم که علیرغم مشکلات زحمت بسیاری کشیده شده و تمام تلاشمان این است که با وجود ابزارهایی که داریم تغییر ایجاد کنیم.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه مسئله انتخابات تاثیر زیادی در شرایط جامعه و آینده کشور دارد،خاطرنشان کرد:اگر ثبات و عزت کشورمان برای ما مهم است باید کاری انجام داده و از همین مسیر تغییری ایجاد و نماینده خوب انتخاب کنیم.

 

افشارچی ادامه داد:مشارکت،همراهی و پای کار بودن مردم در ساز و کار  کشور مهم و حیاتی است.

 

وی با اشاره به اینکه گذر از پیچ مشکلات و تحریم با مشارکت بالا این امکانپذیر است،گفت:هرچه بیشتر پای کار نظام و انقلاب باشیم فشارها کمتر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه منکر مشکلات موجود در کشور نیستیم،افزود: مهم این است تلاش کنیم تا چراغ خیر را در جامعه پررنگتر کنیم که این مهم تنها از طریق مردم امکانپذیر است

 

افشارچی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه آنچه سایه جنگ را از سر این کشور رفع کرد، حضور مردم بود،بیان کرد:مشارکت حداکثری در انتخابات فشار خارجی را کم میکند و سبب عزت و پیشرفت کشور می شود. 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار