مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آنها جریان دارد، گفت: با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۵۹ مقطع از محورهای این استان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۰۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدزاهدین چشمه خاور بیان کرد: با وجود ادامه بارش‌ها در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

 

 وی افزود: بر اساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه‌روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام تأکید کرد: در بازه زمانی شبانه‌روز گذشته عملیات ریزش برداری در ۵۹ نقطه از محورهای استان با تلاش ۷۶ راهدار با استفاده از ۵۳ دستگاه ماشین‌آلات انجام شده است.

 

 وی اضافه کرد: ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین‌آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس‌راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

 

 چشمه خاور ادامه داد: با وجود ادامه بارندگی‌ها به‌خصوص در گردنه‌ها و جاده‌های مناطق کوهستانی این استان می‌طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای بااحتیاط رانندگی کنند.

 

 وی از ذخیره‌سازی ماسه و نمک به‌منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخ‌بندان، در ۱۳ راهدارخانه استان خبر داد و یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام تأکید کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره‌گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار