امام جمعه مهریز: باید مدیران و معلمان و متولیان فرهنگ و تعلیم برای تقویت باور‌های دینی جوانان تلاش و کوشش کنند.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۷۳
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه این هفته نماز جمعه مهریز بیان داشت: امروز دشمن هدف تضعیف اعتقاد‌ها و باور‌های جوانان ما را دارد و این موضوعی خطرناک است و باید مدیران و معلمان و متولیان فرهنگ و تعلیم برای تقویت باور‌های دینی جوانان تلاش و کوشش کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در گام دوم انقلاب بیان داشت: یکی از کلمات پر تکرار در بیانیه گام دوم کلمه جوان است و باید به جوانان بها داد و آنان را احترام کرد و هرگز آنان را سرکوب نکنیم و در صورت کوتاهی خدا ما را نمی‌بخشد.

خطیب جمعه مهریز در ادامه ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: در کمال ناباوری دشمنان مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و اقتدار ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشاندند.

وی بیان داشت: هر چند مردم برخی ضعف‌ها و مشکلات را مشاهده می‌کنند، اما دست از ولایت بر نمی‌دارند و مردم امید به حل مشکلات توسط مسئولان را دارند.

وی با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند زد و طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب انتخابات برای عموم مردم ایران دارای دو فریضه مهم است اول اینکه شرکت و مشارکت در انتخابات جهت عزت و عظمت بخشیدن به کشورمان ایران و دوم حضور با بصیرت و انتخاب فرد اصلح، فردی که به فکر مشکلات مردم باشد.

ارسال نظرات