امام جمعه بابل: جوان باوری مهمترین سرفصل مطالب رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بوده است، زیرا جوانان عزیز ما هستند که امروز با تولیدات و بومی‌سازی علم سبب عزت و عظمت ایران اسلامی را فراهم کردند.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۱۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه بابل، اظهار کرد: مقدمات برگزاری انتخابات و تبلیغات مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است. وی با بیان اینکه برخی افراد بیان کرده بودند که مردم دل‌زده هستند و در راهپیمایی شرکت نمی‌کنند، افزود: امسال جمعیتی که در راهپیمایی بابل دیدم انگار از آبشار جمعیت نازل شده بود، وقتی برای خیر مقدم بالای سکو رفتم ولله انتهای جمعیت آقایان را ندیدم چه رسد به بانوان.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه یقین داریم همان مردمی که بحمدلله با شرکت خود در راهپیمایی وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند، اضافه کرد: با حضور خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر پای مردم به میان آمد.

روحانی ادامه داد: متاسفانه برخی گروه‌های خلق الساعه در شب انتخابات متولد شده و می‌گویند برای این شهرستان می‌خواهیم کاندیدا معرفی کنیم ، پاسخ من به این افراد این است که مردم بابل نیازی به شما ندارند و بحمدلله خود صاحب شناخت هستند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه گروه‌های انقلابی فقط این است که همگان را پای صندوق رای دعوت کرده و بگذاریم مردم خود در این زمینه افراد را با تحقیق بشناسند و به آنها رای دهند، افزود: گروهی در تهران تشکیل شد و برای مردم بابل نامزد معرفی می‌کند، بهتر است به مردم اهانت نکرده و به بصیرت آنها که با قدرت در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند احترام بگذاریم.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با وجود اینکه مناطقی در رفع را منطقه امن اعلام کرد و یادآور شد: بیش از یک میلیون نفر آواره در آنجا گرد آمدند، اما با وقاحت و رذالت علی‌رغم همه فشارهای بین‌المللی به این منطقه حمله کرده و با کشتار مردم بی‌دفاع درصدد کوچ مردم بی‌دفاع به مناطقی در مصر هستند و همچنین با گرسنگی و جنایت می‌خواهند انتقام مردم از حماس را بگیرند و با تضعیف حماس بخواهند از مقابله با آنها جلوگیری کرده و از این گروه مقاومت امتیاز بگیرند.
 
روحانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی باید بداند مردم شریف غزه با وجود اینکه مدت زیادی زیر بمباران هستند و کشته‌های زیادی داده‌اند، ولی یک قدم عقب‌نشینی نکردند و ان‌شاءالله مردم رفع نیز مهر ذلت را به صورت کامل به صورت و پیشانی شما خواهند زد.
 
وی اظهار کرد: مردم شریف بابل تاکنون قریب به ۸۰۰ میلیون تومان به دست بنده رسانده و این کمک‌ها را به دفترمقام معظم رهبری ارسال نموده تا به دست مردم فلسطین برسانند.
 
امام جمعه بابل یاداور شد: مردم غزه حاضر هستند یک وعده کامل غذا در طول روز نخورند اما با حضور در سرزمین خود کمر دشمن صهیونیستی را بشکند.روحانی با گرامیداشت ولادت پربرکت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: جوانان ما باید از این برهه خطیر در سن خود شناخت کامل پیدا کرده و برای سنین پیری خود توشه جمع‌آوری کند.
 
وی ادامه داد: مسوولان نظام و دستگاه‌های فرهنگی باید بدانند جوانان سرمایه کشور ما هستند و دشمن با کمال وجود در حال برنامه‌ریزی برای جوانان است.
 
وی با هشدار اینکه همین شبکه ماهواره‌ای من‌وتو که اخیراً تعطیل شد حاصل برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد تغییرات فرهنگی در میان سبک رفتاری جوانان ما ایجاد شد، یاداور شد: اولین افرادی که پیرامون پیامبر اسلام جمع شدند همین جوانان بودند زیرا قلوب آنها آمادگی پذیرش را دارد ولی شیوخ با ایشان مخالفت کردند، برای همین امر دشمن نیز سعی می‌کند بذر فرهنگی شوم خود را در فضای مجازی زهرآگین برای جوانان ما بپاشد تا از طریق انتشار مطالب و پست‌های آلوده جوانان را به انحراف بکشاند.
 
امام جمعه بابل گفت:جوان باوری مهمترین سرفصل مطالب رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بوده است، زیرا جوانان عزیز ما هستند که امروز با تولیدات و بومی‌سازی علم سبب عزت و عظمت ایران اسلامی را فراهم کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار