خبرهای داغ:

مشارکت نکردن در انتخابات برای نشان دادن اعتراض راه‌گشا نیست

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: عدم مشارکت در انتخابات برای نشان دادن اعتراض به برخی مشکلات نه تنها راه‌گشا نیست بلکه باعث عقب‌گرد در مسیر پیشرفت می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمد یاقوت‌پور بیان کرد: هنرمندان به ویژه هنرمندان تئاتر با یاری گرفتن از قدرت هنر می‌توانند در آگاهی‌بخشی به مردم برای مشارکت در انتخابات نقش مهمی داشته باشند.

او با بیان این‌که مهم‌ترین نیاز امروز جامعه امید و نشاط است، خاطرنشان کرد: این امر مهم به وسیله هنرمندان و فعالان عرصه هنر تحقق پیدا می‌کند.

یاقوت‌پور با اشاره به نقش هنرمندان تئاتر در افزایش مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای اظهار کرد: هنرمندان تئاتر به عنوان قشر تاثیرگذار نقش موثری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را ایفا می‌کنند.

نامزدها در راستای اهداف و برنامه‌های مهم فرهنگی گام بردارند

وی با بیان این‌که کاندیداها در راستای اهداف و برنامه‌های مهم فرهنگی گام بردارند، افزود: توجه به هنرمندان و فعالیت آنها نیز باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد به خصوص نقش تئاتر در جامعه زیرا توسعه فقط در بخش اقتصادی نیست بلکه حوزه فرهنگ و هنر را هم دربرمی‌گیرد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با بیان این‌که هنر تئاتر نسبت به هنرهای دیگر هنر دغدغه‌مندی است، گفت: هنرمندان تئاتر گاهی اگر اعتراض و نگرانی هم داشتند صحنه تئاتر را ترک نمی‌کردند و با زبان هنر گلایه‌های خود را مطرح کردند. بنابراین مردم اگر انتقاد، ایراد و مطالبه‌ای دارند باید با حضور در صحنه به اصلاح امور بپردازند.

وی تاکید کرد: عدم مشارکت در انتخابات برای نشان دادن اعتراض به برخی مشکلات نه تنها راه‌گشا نیست، بلکه باعث عقب‌گرد در مسیر پیشرفت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار