خبرهای داغ:
به مناسبت اعیاد شعبانیه با استقرار انتقال خون در مصلی نماز جمعه و با مشارکت گروه‌های مردمی، بسیجیان و گروه‌های جهادی بیش از ۳۵ هزار سی سی خون به بیماران نیازمندان اهداء شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۸۳
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت اعیاد شعبانیه با استقرار انتقال خون در مصلی نماز جمعه و با مشارکت گروه های مردمی، بسیجیان و گروه های جهادی بیش از 35 هزار سی سی خون به بیماران نیازمندان اهداء شد.

نسرین شوری مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار در این خصوص بیان داشت: خوشبختانه با همکاری خوبی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد و با همت مرکز انتقال خون و بیمارستان شهید رضا زاده شهر قائمیه به صورت ماهانه طرح های نذر خون در شهرستان کوه چنار و شهر قائمیه برگزار می شود.

وی افزود: اینبار همزمان با اعیاد شعبانیه با استقرار انتقال خون سیار در مصلی نماز جمعه و با استقبال بی نظیر مردم، مسئولین و بسیجیان ارجمند بیش از 35 هزار سی سی خون به بیماران نیازمند اهداء شد.

شوری با اشاره به اینکه اقدام جهادی نوعی خود گذشتی و دگر خواهی است گفت: اقدامات خداپسندانه مختلفی توسط مردم متدین شهرستان کوه چنار در کمک به نیازمندان انجام می شود و این نیک اندیشان همواره بر کمک به دیگران و در واقع با ارجعیت دادن به دگر خواهی به دنبال کمک به هم نوع هستند که اهداء خون هم یکی از این اقدام خیرخواهانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار