خبرهای داغ:
گروه جهادی شهید مصلحیان کازرون پایش و عارضه یابی کارخانجات تولیدی و صنعتی را انجام داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۴۶
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در کنار مشارکت سیاسی به استقلال ملی رسیده و با خودباوری جوانان و استقامت ملت ایران تحریم ها را پشت سر گذاشته و به قدرت برتر در منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط خاص کنونی همه باید با وحدت و همدلی در جهت پیشبرد و موفقیت مجموعه صنعت شهرستان تلاش کنیم، افزود: طرح صنعت یار و معدن یار بسیج مهندسین صنعت و معدن در واقع تسهیل و تسریع امور مربوط به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را با تمام ظرفیت بررسی و پیگیری می نماید و مجموعه بسیج و سپاه در کنار صنعتگران و تولید کنندگان می باشد و بدون تردید از آنها حمایت و پشتیبانی می نماید.

فرمانده سپاه کازرون گفت: بسیاری از شرکت های تولیدی و صنعتی به ویژه در سالهای اخیر به واسطه تحریم هایی که بر کشور اعمال شده است در حوزه صنعت به روز نیستند و ظرفیت شرکت های تولیدی با بازدهی بسیار پایین در حال اجراست چرا که ماشین آلات، تجهیزات و حتی مواد اولیه آنها با کیفیت و با آخرین فناوری های روز دنیا همگام نمی باشد.

در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون اظهار داشت: مجموعه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون در راستای امید آفرینی، افزایش تولید، حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید اقدام به پایش و عارضه یابی از شرکت های تولیدی و صنعتی در قالب طرح صنعت یار و معدن یار می نماید.

وی افزود: حمایت از مجموعه های موفق و کمک به افزایش ظرفیت تولید و اشتغال یکی از اهداف طرح است که با بازدید مستمر از شرکت ها و حضور مسئولین مرتبط در قالب بازدیدهای میدانی کمک شایانی به رفع موانع تولید خواهد کرد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون هدف از پایش و عارضه یابی شرکت های تولیدی و صنعتی را تحلیل دقیق استراتژی‌ها، سیستم های مدیریتی، اهداف، فرآیندها و ساختار سازمان، تحلیل نقاط قوت و ضعف و سپس یافتن مشکلات، علل اصلی و ریشه‌ای بروز مشکلات و در نهایت ارائه راهكارهاي علمي و عملی جهت حل مشكلات دانست و خاطر نشان کرد: امروزه تولید و توسعه آن در حقیقت کلید رفع مشکلات اقتصادی و کسب رضایت عمومی جامعه است و در واقع تولید ملی، راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی است.

وی بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی را گامی در جهت حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال دانست و تصریح کرد: مشکلات مطرح شده توسط مدیران شرکت های تولیدی و صنعتی در این بازدیدها در قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء پیگیری و برای حل آنها تلاش خواهد شد.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه رسیدن به جهش تولید امروز نیازمند یک برنامه محوری است که بتوان در راستای افزایش تولید، خود اتکایی و صادرات محصولات گام‌های مهم و اساسی برداشته شود، گفت: امروز باید به دنبال تولیدی برویم که در حقیقت دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی داشته باشد، چرا که چنانچه تولید بر مبنای دانش پیشرفته روز نباشد و سبب اشتغال‌آفرینی نشود، مشکلات اقتصادی را رفع نمی‌کند و در واقع مؤثر و مفید نخواهد بود.

وی با بیان اینکه درخواست واحدهای صنعتی در حوزه های تأمین منابع مالی و تسهیلات بانکی، زیرساخت و آب شرب بود، یادآور شد: تعامل و ارتباط شرکت های تولیدی و صنعتی با مراکز دانش‌بنیان با توجه به بهره‌مندی از نخبگان و پژوهشگران می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در رشد و ارتقاء کیفی و کمی محصولات کارخانجات داشته باشد و بسیج مهندسین صنعت و معدن می‌کوشد با نقش آفرینی در رفع موانع تولید در این زمینه کارگشا باشد.

به گزارش بسیج، در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تعداد 6 شرکت تولیدی و صنعتی به همت گروه جهادی شهید مصلحیان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون پایش و عارضه یابی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها