برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه بهاباد معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۶۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ درآئینی که با حضورفرماندار، معاونین فرماندار، امام جمعه، بخشدار بخش مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت و جمعی از مسئولان در محل دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزارشد برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه بهاباد معرفی و تجلیل شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه معرفی الگو‌های برتر در زمینه‌های مختلف در بسیج موجب پیشرفت و تعالی اقدامات ارزنده بسیج و سپاه است اظهارداشت:هدف ازبرگزاری جشنواره مالک اشتر، الگو سازی، اسوه سازی و معرفی برگزیدگان در جهت تقویت ارزش‌های دینی و اصل شایستگی در بسیج است.
سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند ضمن قدردانی از زحمات فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری جشنواره مالک اشتر ارتقا وضعیت و عملکرد سازمانی است.
وی با تاکید بر اینکه این جشنواره به منظور رشد و ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و ایجاد رقابت و الگوسازی رده‌های این ناحیه مقاومت انجام شد، ادامه داد: در این خصوص از ۲۸ رده بسیج شهرستان که بهترین عملکرد را در سال ۱۴۰۱ داشتند، تجلیل به عمل آمد.
درادامه این مراسم امام جمعه بهاباد درسخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران درعرصه‌های مختلف درشهرستان بهاباد با اشاره به جایگاه و اهمیت بسیج بیان کرد: بسیج با درایت خاص حضرت امام شکل گرفت و بسیج تاکنون علمدار تمام صحنه‌های انقلاب و هدایت‌گر در همه مسیر‌های پرافتخار انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی بیان داشت: بسیج یک تشکل مردمی بی‌نظیراست که خالصانه برای خدمت گزاری به مردم در همه عرصه‌ها آماده است.
وی تصریح کرد: امروز بسیج بزرگ‌ترین امید، برای همه آزادی خواهان در سراسر جهان تبدیل شده است. حقیقتاً بسیج یک نیروی خودجوشِ مردمی است که بر اساس آگاهی و اطمینان به ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب، هرکجا احساس کند حضورش نیاز است، حضور پیدا می‌کند.
امام جمعه بهاباد با اشاره به ویژگی‌های مالک اشتر هم گفت: مالک اشتر الگویی ارزشمند برای نسل جوان است که باید شناخته شود. مالک اشتر از فرماندهان بزرگ سپاه امیرالمؤمنین علیه‌السلام بودند.
وی افزود: ولایتمداری از خصوصیات برجسته مالک اشتر به شمار می‌رفت مالک اشتر فقط یک رزم‌آور نبود و بلکه یک مدیر و مدبر هم بودند. مالک اشتر در میدان نبرد برای دشمنان رعب‌آور بوده و دوستان و لشکر اسلام را دلگرم می‌کردند، بنابراین بسیجیان عزیز همچنان باید این سرباز بزرگ اسلام را برای خودشان الگو قرار دهند.
درپایان با اهدای لوح سازمانی از رده‌های برتر جشنواره مالک اشتر شهرستان بهاباد تجلیل شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار