خبرهای داغ:
رییس سازمان انرژی اتمی کشور گفت :انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزشهاست.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۵۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: عملیات ساخت نیروگاه اتمی دارخوین که از سال گذشته آغاز شده به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

محمد اسلامی روز جمعه در آیین تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام و گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید حسین خرازی در دارخوین شادگان افزود: احداث نیروگاه، احیای شهرک دارخوین و احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی سه طرح مهم دولت سیزدهم بود که سال گذشته در این شهرک آغاز شد.

وی ادامه داد: منطقه دارخوین زمانی خط مقدم جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شد و ذره ذره خاک این منطقه با جانفشانی رزمندگان آزاد شد.

اسلامی، دارخوین را قطعه‌ای از بهشت و قدمگاه شهدای والامقام دانست و گفت: غربی‌ها پس از انقلاب قرارداد احداث نیروگاه اتمی در این شهرک را لغو کردند ولی سال گذشته با اتکا به دانشمندان و توان داخلی احداث آن آغاز شد.

وی افزود: سرزمین ما با وجود ذخایر بی‌شمار، ثروت و استعدادی که دارد همواره مورد طمع دشمن بوده است.

معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است تا دوباره به ایران دست‌درازی کند، اظهارکرد: جنگ به پایان نرسیده بلکه شکل و ابزار آن تغییر یافته و جبهه آن گسترده و به تمام خانه‌ها رسیده است.

وی افزود: امروز هوشیاری، اقدامات به هنگام و امیدآفرینی برای دلسرد نشدن مردم بیشتر از هر زمان دیگری باید در دستور کار باشد و برای آن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب خودباوری برای احیای ارزش‌های اسلام و لبیک جوانان ایرانی به امام خمینی (ره) برای تحکیم ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها