خبرهای داغ:
آیین افتتاحیه طرح‌های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، روز جمعه با حضور فرماندهان و مسئولین شهرستانی به صورت ارتباط برخط با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در گزارش ویدئوکنفرانسی که به فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سپاه فجر استان، استاندار فارس و دیگر فرماندهان و مسئولان استانی و شهرستانی ارائه کرد گفت: امروز طرح های مختلفی اعم از عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی هنری، ورزشی، آموزشی و درمانی در سطح لارستان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: سازه های ساخته شده در مجموعه ۷ هکتاری شهدای گمنام لارستان اعم از کانون فرهنگی جوانان بسیج، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج، حسینیه و متعلقات، سه سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی در مجموع با ۸ هزار مترمربع اعیان ساخته شده که ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار آن توسط خیرین تامین شده است.
افسری ادامه داد: طرح های آماده افتتاح در سطح شهرستان اعم از ۴ سوله ورزشی و یک ساختمان آسایشگاه سربازی با ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع اعیان است که با مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی خیرین انجام شده است.
وی تصریح کرد: طرح های حوزه محرومیت زدایی شامل احداث یک باب منزل محرومین ، بهره برداری از یک فقره راه روستایی به طول پنج کیلومتر و ۲ فقره جاده بین مزارع در مجموع به طول چهار کیلومتر و مرمت، تعویض و بهره برداری از ۲ طرح خط انتقال آب روستایی در مجموع به طول ۲ کیلومتر است که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آن بهره مند خواهند شد.
فرمانده سپاه لارستان به طرح های دردست ساخت این ناحیه مقاومت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دو طرح مسکن ۴۰ واحدی شخصی ساز و ۲۳ واحدی سازمانی به ترتیب با ۴۰ و ۱۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است.
افسری در پایان اضافه کرد: یک واحد درمانگاه تخصصی با مشارکت موسسه درمان بسیج که اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی اولیه آن توسط خیر نیک اندیش تامین شده و به زودی کار ساخت آن آغاز می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها