مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: ما همواره پس از دوران دفاع مقدس در جنگ هستیم و تنها عرضه جنگ تغییر یافته است و حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۲۲
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح جمعه ۴ اسفندماه جلسه شورای مدیران تعاون روستایی استان با موضوعیت انتخابات و گزارش عملکرد برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ در دفتر مدیریت استان و به صورت وبینار برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادقی نماینده ولی‌فقیه در تعاون روستایی ایلام در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای سال ۱۴۰۲ و در اولین سخنرانی سراسری خود به مسئله انتخابات امسال (مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی) اشاره کرده است، این سخنرانی چند ماه قبل از انتخابات اهمیت این دوره را برای همه ما روشن می‌کند. 

وی افزود: شاخص‌های راهبردی در انتخابات امسال از منظر مقام معظم رهبری اعم از مشارکت حداکثری مردم، امنیت و سلامت در انتخابات است که باید مورد توجه همه قرار گیرد. 

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: تقوا ما را از شر نفس و بسیاری از فسادها و استفاده نادرست از بیت المال، بیمه می‌کند، حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

حمیدرضا شکری مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام نیز در این جلسه ضمن تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، همه کارکنان ستادی و شهرستان‌ها و اعضای تعاونی‌ها و تشکل‌های تعاون روستایی در استان را دعوت به حضور پرشور در پای صندوق های رای، در روز ۱۱ اسفند کرد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت آن یگانه حاکمیت الهی حاکم بر این کره خاکی است و مردم این نظام به برکت جهاد و شهادت، ولایت‌پذیری و اسلام ناب محمدی (ص) سرآمد مردم دنیا هستند و ما مسئولین وامدار خون شهدا هستم و باید با کار و تلاش شبانه‌روزی نوکری این مردم را با افتخار انجام دهیم و همه آحاد مردم ایران اسلامی در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی هم از حیث شرعی و هم از نظر امنیت و اقتدار در منطقه و جهان، مسئول هستند.  

مدیر تعاون روستایی استان ضمن تأکید بر عزت ایران اسلامی در جهان، خاطرنشان کرد: ما همواره پس از دوران دفاع مقدس در جنگ هستیم و تنها عرصه جنگ تغییر یافته است.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همچون کوه، استوار در برابر طوفان فتنه های دشمنان این نظام ایستاده است و با حضور پر شکوه خود بار دیگر بدخواهان نظام و خصوصا استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل را نسبت به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.

شکری در پایان به روسای ادارات ستادی و شهرستان‌ها و شبکه‌های تحت پوشش تاکید کرد که تعاونی‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد با ایجاد جهاد تبیین در حوزه‌های محل فعالیت و خصوصاً در روستاها بر شور و حضور انقلابی مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار باشند و فعالیت‌ها و مستندات انجام شده را به تعاون روستایی استان ارسال کنند.

 

ارسال نظرات