رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر:

کاشمر رتبه دوم تولید خوراک دام و طیور در کشور را دارد

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر از کسب رتبه دوم کشوری در رتبه بندی انجمن کارخانجات دام و طیور در سامانه بازارگاه خبر داد و گفت: نزدیک به ۷۰۰ تن در روز ظرفیت تولید کارخانه خوراک دام و طیور کاشمر است.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۲۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ سعید خانزاده اظهار کرد: پس از صنعت نفت، بخش دام و طیور بزرگترین صنعت در کشور است و نظارت های کارشناسی دامپزشکی در این صنعت نقش بسزایی در حوزه تأمین امنیت غذایی دارد.

وی افزود: نظارت بر عملکرد واحدهای زنجیره تولید و ارزآوری به سبب صادرات محصولات به خارج از کشور بسیار مؤثر واقع شده، بطوری که در سال جاری منجر به صادرات بیش از ۳۰۰ تن تخم مرغ از این شهرستان به کشورهای هم جوار شده است.

خانزاده بیان کرد: در بهمن ماه امسال از سوی انجمن کارخانجات دام و طیور کشور رتبه بندی کارخانه ها در عرضه خوراک طیور از سامانه بازارگاه اعلام شد و خوشبختانه کارخانه خوراک دام و طیور کاشمر توانست با عرضه بخشی از میزان تولید خود در سامانه بازارگاه رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

وی اعلام کرد: این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانجات تولید خوراک دام و طیور شرق کشور و با ظرفیت نزدیک به ۷۰۰ تن در روز است و با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و همچنین بکارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا بوسیله تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی خود به تجهیزات و ابزارهای دقیق شرایط تولید محصولاتی با کیفیت بالا را فراهم نموده است.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر خاطرنشان کرد: کارخانه خوراک دام و طیور کاشمر به مشتریان، اطمینان خاطری دائمی از تولید مستمر محصولات با کیفیت را می دهد.

خبرنگار افتخاری بسیج/ حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار