سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۳۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج شهادت‌گونه سردار جانباز «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ پیاده لشکر ویژه ٢۵کربلا مازندران و فرمانده تیپ کماندویی ٧۵ ظفر در دوران دفاع مقدس و برادر شهید «سید ابراهیم کسائیان» مایه تألم و تأثر اینجانب شده است.

آن مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سالهای دفاع مقدس در پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس مجاهدت‌های ماندگار فراوانی را در کارنامه درخشان جهاد و مقاومت از خود به یادگار گذاشت.

نقش آفرینی در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در جبهه جنگ جنگل‌های شمال و حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، نقش برجسته و کلیدی در سطوح فرماندهی گردان و تیپ لشکر ۲۵ کربلا در عملیاتهای مختلف، شجاعت و جسارت مثال زدنی در فرماندهی تیپ پیاده کوهستانی ۷۵ ظفر و حماسه آفرینی در عملیات‌های والفجر هشت و مرصاد بخشی از افتخارات آن فرمانده دلاور در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شمار می‌آید.

سردار «سید محمد کسائیان» پس از دفاع مقدس عرصه و میدان را خالی نگذاشت و در دانشگاه امام حسین (ع) به تدریس علوم نظامی و دفاعی پرداخت و در جبهه مقاومت و دفاع از حرم آل الله (ع) نیز حماسه‌ها آفرید.

سردار «سید محمد کسائیان» از فرماندهان شجاع و رشید لشکر 25 کربلا جراجت ناشی از جنگ تحمیلی را سالها تحمل کرد و سرانجام در سوم اسفند 1402 به همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و نام سردار «سید محمد کسائیان» عروج شهادت‌گونه فرمانده دفاع مقدس را به خانواده محترم و معزز آن پیشکسوت جهاد و مقاومت و همچنین جامعه ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس استان مازندران و لشکر ویژه 25 کربلا و مردم شهیدپرور و قهرمان‌پرور استان مازندران و بویژه شهرستان سوادکوه و پل سفید تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده همنشینی با اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و برای خانواده داغدیده و مصیبت دیده صبر و اجر جمیل خواهانم.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها