خبرهای داغ:
سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در یادداشتی ضمن دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رأی در ۱۱ اسفندماه نوشت: تجربه حضور شما مردم عزیز در حوادث گوناگون و مشارکت بالای شما صاحبان حقیقی صندوق انقلاب، استمرار فتوحات فرزندان شهید شما در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۰۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی یادداشتی نوشت: یکی از بزنگاه هایی که می‌توان آن را تجلی صحنه های پیروزمندانه دفاع مقدس دانست، انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند است.

رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با چهار کلید واژه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت همه را به میدان بزرگ انتخابات دعوت کرده اند اما در باب پیامدهای مشارکت‌های بالا در انتخابات به بعد بین‌المللی و اقتدار کشور اشاراتی فرموده‌اند.

حضور در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اقتدار کشور تاثیر بی‌نظیری دارد و هیچ چیزی و هیچ ابزار قدرتی به اندازه حضور مردم قدرت افزا برای کشور نیست، گرچه ابزارهای نظامی، اقتصادی و سیاسی برای کشور قدرت افزا و قدرت زاست اما هیچ کدام به اندازه حضور مردم تاثیرگذار نیست.

حضور مردم در انتخابات به معنای واقعی کلمه، نظام را قدرتمند می‌کند‌ و از جهت و وجهه خارجی انتخابات، حضور و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است، زمانی که همه در دنیا اعم از دوست و دشمن احساس کنند ملت هوشیار، بیدار، سرپا، پرعزم و برانگیزه است، کشور ما اقتدار و هیبتی در چشم همه پیدا می‌کند.

هرچه صندوق‌های رأی شلوغ‌تر و شرکت مردم بیشتر و گسترده باشد، اعتبار کشور افزایش خواهد رفت.

مردم خوب و مومن استان قزوین! 

تجربه تاریخی خوب شما مردم در حوادث گوناگون ،مشارکت بالای شما صاحبان حقیقی صندوق انقلاب، استمرار فتوحات فرزندان شهید شما در دفاع مقدس است و چشم‌هایی که آن روزها در دنیا به میدان نبرد و دفاع مقدس شما دوخته بودند تا شکست شما و ما را جشن بگیرند اما مشارکت شما و فداکاری‌های فرزندان عزیزتان تصویر قدرت و استحکام شما را به دنیا مخابره کرد که باید گفت مشارکت حداکثری در انتخابات، هیبت دشمن در جهان بین‌الملل را متزلزل خواهد کرد و سیاست تحریمی آمریکا و اروپا دیگر مورد پذیرش جهان واقع نخواهد بود و دشمن را وادار می‌سازد از مواضع خود علیه ایران عقب نشینی کند و حتی منجر به لغو تحریم در آینده پس از انتخابات خواهد شد.

مردم شورآفرین دارالمومنین قزوین!

شور و نشاط انتخاباتی شکل گرفته را با دعوت چهره به چهره ماندگارتر کنید.هیچ کس در میدان پرعاطفه انتخابات، تماشاگر نیست و همه شما اصل و متن هستید و حاشیه‌ای وجود ندارد و ستادهای انتخاباتی نامزدهای نمایندگی را با حضور پرسشگرانه و نشاط دینی و ملی خود پررونق کنید‌.

یار دوازدهم میدان تجلی اراده شما در ۱۱ اسفند، خود شما هستید و انگشت اشاره شما یک قله را نشان می‌دهد که آن قله، افتخار تحقق مشارکت حداکثری برای ایران اسلامی عزیز است.

مردم! شما خوش سابقه و خوش عمل هستید و خالقان یوم الله های ۱۳ آبان، ۹ دی، ۲۲ بهمن و‌ روز قدس هستید و در تشییع سرباز پرافتخارتان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رکورددار شده‌اید. شما حافظان حرم جمهوری اسلامی و لشگریان قرارگاه حسین بی علی به امانت گذاشته شده حاج قاسم و شهیدان خودتان هستید.

مردم فهیم، بصیر و به هنگام عمل کننده!

اینجانب به عنوان کوچکترین عضو مردم بزرگ قزوین ،خاک پای تک تک شما مردم عزیز و جان فدای آبرو، عزت و شرف شما با شرافت ها شأنی برای خود قائل نبوده و نیستم مگر اینکه به دعای شما، فدای شما شوم.

دست‌های به دعا رفته شما در شبانه روز برای عاقبت بخیری همدیگر به آسمان رفته است که انشاءالله در ۱۱ اسفند با دل‌های به هم پیوسته و وابسته دست های به صندوق آمده، شما خالق حماسه بزرگ می‌شوید و دشمنان را ناکام و دوستان انقلاب را امیدوار می سازید انشاءالله.

 

خاک پای شما

 

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار