خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

مشارکت در انتخابات یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقدمه‌سازی ظهور است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مشارکت پرشور در انتخابات یکی از اقدامات مهم در راستای زمینه‌سازی ظهور است، چراکه مشارکت در انتخابات به معنای احساس تکلیف مردم نسبت به حاکمیت اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۲۱
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین گلچره در جشن نیمه شعبان در سالن ۹ دی سیدشهاب شهرستان تویسرکان اظهار کرد: اساسی‌ترین وظیفه شیعیان در ارتباط با امام زمان (عج) مسئله زمینه‌سازی ظهور است و باید هر کدام از ما در این زمینه وظیفه خود را درک و به تکلیف عمل کنیم.

وی ادامه داد: مشارکت پر شور در انتخابات یکی از اقدامات مهم در راستای زمینه‌سازی ظهور است، چراکه مشارکت در انتخابات به معنای بلوغ سیاسی و احساس تکلیف مردم نسبت به حاکمیت اسلامی است و این دغدغه‌مندی همان امری است که پیش نیاز ظهور و یاری امام است که متاسفانه اصحاب ائمه(ع) نداشتند و با امام خود همراهی نکردند و ائمه در غربت بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: همچنین شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران و مسئولان اصلح باعث تقویت و قدرت کشور و گسترش عدالت می‌شود و همه این مولفه‌های پیشرانی برای ظهور هستند و تشخیص درست و انتخاب فرد اصلح و شایسته دلالت بر این دارد که جامعه پذیرای حکومت صالحان است، یعنی همان اتفاقی که در زمان ظهور محقق می‌شود، در مقیاس کوچک‌تر به اجرا در می‌آید.

 وی ادامه داد:همچنین حضور در انتخابات موجب یأس دشمن، دفع توطئه‌های آنها و از بین بردن امید واهی آنها است و دلالت بر این دارد که مردم دشمن را شناخته و دست رد به سینه او می‌زنند، بنابراین هر انتخابات یک محک عمومی برای سنجش آمادگی مردم نسبت به ظهور است.

گلچهره گفت: همه ما تکلیف داریم علاوه بر شرکت در انتخابات دیگران را نیز به مشارکت دعوت کنیم و این دعوت مصداق بارز تواصی به حق است که در سوره مبارکه عصر ذکر شده است.

مشارکت در انتخابات یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقدمه‌سازی ظهور است

مشارکت در انتخابات یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقدمه‌سازی ظهور است

انتهای پیام/

ارسال نظرات