خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت علمدار لشکر مقدس ۱۴ امام حسین)علیه السلام( سردار شهید حاج حسین خرازی با حضور مقامات لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۷۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت علمدار لشکر مقدس ۱۴ امام حسین علیه السلام سردار شهید حاج حسین خرازی با حضور مقامات لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام با اعلام این خبر افزود: این مراسم با شکوه همه ساله با حضور پرشور مردم ولایت مدار اصفهان و همسنگران سردار پر افتخار سپاه اسلام و همزمان با سالگرد شهادت این اسطوره دفاع مقدس برگزار می شود و امسال نیز قرار است روز پنجشنبه دهم اسفند ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار گردد.

وی تصریح کرد:البته مراسم با شکوه و به یاد ماندنی نیز در طی امسال و سال گذشته در حسینیه ۱۴ معصوم شهرک دارخوین برگزار گردید که با استقبال با شکوه خیل همسنگران سردار رشید اسلام حاج حسین خرازی روبرو گردید.

این مسئول در ادامه از عموم مردم شهید پرور اصفهان دعوت به عمل آورد در این مراسم با شکوه حضور به هم رسانده و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام و شهدا از برنامه های متنوع این مراسم بهره مند گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار