معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۶۷
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،رضا شریفی در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات، اظهار کرد: با توجه به وسعت استان سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت از میان یک هزار و ۸۶۰ شعبه اخذ رأی ۹۶۰ شعبه اخذ رأی سیار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: متناسب با وسعت استان سیستان و بلوچستان در حوزه های اجرا و امنیت تدابیری اتخاد شده تا بتوانیم چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را به درستی اجرا کنیم.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دغدغه های فنی در حوزه های مختلف در جلسات هماهنگی با مجموعه های متولی، مرتفع شده است، خاطرنشان کرد: جلسات متعدد آموزشی و توجیهی با حضور نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات نظارت و اجرایی در حوزه‌های انتخابیه استان برای تبیین قوانین انتخابات به ویژه قوانین تبلیغات برگزار شده و در این زمینه مساله خاصی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: به لطف پروردگار از لحاظ فنی، لجستیکی و نیروی انسانی برای برگزاری هر چه مطلوب تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آمادگی داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار