خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار:

مشارکت در انتخابات راهبرد اصلی برای حفظ انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار مشارکت در انتخابات را راهبرد اصلی حفظ انقلاب دانست و گفت:استراتژی دشمن؛ حذف مردم از صحنه‌های سیاسی و اجتماعی ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۸۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در سلسله نشست‌های جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن در انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب عظیم الهی مبتنی بر جهان بینی توحیدی بعنوان بزرگترین پدیده قرن۲۰ در واپسین سال‌های هزاره دوم بوقوع پیوست.
وی با بیان اینکه داعیه انقلاب اسلامی اداره جهان برمبنای تفکر دینی بود، افزود: انقلاب اسلامی در یک فضای بین الملل دوقطبی بوجود آمد و نظام حاکم برجهان یک نظام دوقطبی بود؛ از یک سو، بلوک غرب به رهبری ایالات متحده آمریکا و از سوی دیگر بلوک شرق به رهبری اتحاد جماهیر شوروی بر دنیا مسلط بودند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: مبنای فکری غرب اومانیسم و اصالت فرد و اصالت انسان بود و مبنای فکری شرق ماتریالیسم و اصالت ماده بود، نظام سیاسی که غرب پیشنهاد می‌داد لیبرال دموکراسی بود و نظام سیاسی که شرق پیشنهاد می‌داد سوسیال دموکراسی بود این دو بلوک قدرت باهم اختلاف داشتند، منازعه داشتند، اما در یک مساله مشترک بودند و آن نوع نگاه آن‌ها به دین در عرصه زندگی سیاسی واجتماعی حذف دین از زندگی سیاسی واجتماعی بشر بود.
وی گفت: انقلاب عظیم الهی ایران به رهبری رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین شرایطی بوجود آمد که بلوک شرق دین را افیون توده‌ها می‌دانست و غرب دین را یک امر مقدسی می‌دانست که نباید با زندگی دنیا آلوده شود در چنین فضایی این انقلاب پدیدار گشت وخود منشاء تحولات وخیرات وبرکات زیادی در سه سطح داخل و منطقه و جهان شد.
تیموریان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های زیادی داشت که یکی از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین و ارزشمندترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی انتخابات است، تصریح کرد: شاید نسل جوان به این موضوع از این منظر توجه نداشته باشند شاید برای بعضی از ما هم عادی شده باشد، اما این یک امر مهمی است.
وی یادآور شد:انقلاب اسلامی ایران عزیز را از حلقوم استکبار جهانی و چنگال طاغوت و استبداد درآورد و تحویل خود مردم داد که خود سرنوشت خودشان را انتخاب کنند وخود تعیین کنند که چه کسانی می‌خواهند حکمرانی آنهارا بر عهده بگیرند.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: از آنجا که هدف انقلاب اسلامی، تحقق حاکمیت الله بر اساس قوانین وارزش‌های الهی است و تحقق آن را در سایه حضور پررونق و پرشکوه مردم امکان پذیر می‌داند حضور ومشارکت مردم وحمایت‌های مردمی از آن در مسیر تحقق این هدف مهم یک امر بسیار مهم وراهبردی است.
وی افزود: بر همین اساس رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دی ماه امسال در دیدار مردم قم میفرمایند که حضرت امام یک کلان راهبرد داشتند وآن تحقق حاکمیت الله با حضور پرشور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی و دشمن یک کلان استراتژی داشت و آن هم حذف مردم از صحنه‌های سیاسی واجتماعی برای ممانعت از تحقق حاکمیت الهی و اسلام ناب محمدی است.
تیموریان با تاکید براینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه امسال از اهمیت فوق العاده‌ای برخودار است بر همین مبنا در ابتدای امسال رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات امسال خیلی مهم است، بیان کرد: چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است.
این کارشناس سیاسی با تأکید بر اینکه اگر مشارکت کاهش یابد دشمن طمع خواهد کرد، گفت: باتوجه این چهار راهبرد بسیار مهم دشمن بابسیج تمام منابع خود درصدد مقابله با این راهبرد‌ها است.
وی ایجاد آشوب و ناامنی و اغتشاش برای ممانعت از برگزاری یک انتخابات پرشور و ایجاد ناامیدی برای ایجاد بحران مشروعیت از طریق مشارکت حد اقلی و کاربست شوک‌های عظیم رسانه‌ای و عملیات روانی سنگین، مترکم، پرحجم، سازمان یافته، هدفمند برای بی ثبات سازی اجتماعی در دستور کار قرار دادند، عنوان کرد: با این توصیف شناخت وتحلیل دقیق وصحیح در این آشفته بازار تحلیل‌ها نیازمند زیرکی وهوشمندی دقیقی است.
تیموریان گفت: در این شرایط باید تکیف و وظیفه خود را بشناسیم تا دشمنان نتوانند در سایه مشارکت حداقلی در انتخابات به اهداف شوم خصمانه خود برسند و ناامنی واغتشاشات آینده را کلید بزنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار