خبرهای داغ:

دعوتنامه انتخابات در سرخه توزیع شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر از تهیه و توزیع دعوتنامه انتخابات به منظور مشارکت و حضور اهالی روستا در پای صندوق های رای خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۹۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دعوتنامه انتخابات در بین اهالی و ساکنین روستای افتر در سرخه توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) این روستا توزیع شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برپایی نشست های تبیینی با محوریت انتخابات ویژه اهالی روستا اظهار کرد: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در این صحنه ملی دعوتنامه هایی بین اهالی روستا توزیع شد.

او افزود: نشست امنیت محله محور با حضور فرمانده پاسگاه انتظامی افتر و جمعی دیگر از مسئولان تشکیل و در ادامه جلسه توجیهی فرمانده و اعضای شورا پایگاه پیرامون اعطای حکم های گشت محله محور برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر ادامه داد: عملیات دفاع از مقر همراه با گشت عملیاتی محله محور بسیجیان در قالب یک تیم چهار نفره از ساعت بیست الی بیست و سه با هدف برقراری امنیت در روستا انجام شد.

گفتنی است فعالیت ورزشی حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان پایگاه ولی عصر (عج) روستای اروانه با استقبال گسترده بسیجیان برگزار شد.

همچنین گشت محله محور و رزمایش دفاع از مقر نیروهای این پایگاه همراه با اجرای ایست و کنترل در ورودی روستای اروانه توسط بسیجیان پایگاه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار