فعال اقتصادی و کارآفرین یزدی گفت: طبیعی است وقتی حق انتخاب و رأی به فردی می‌دهند از این گزینه و ملاک‌هایی که در اختیارش قرار گرفته باید استفاده کند و حضور در انتخابات نیز حق ذاتی مردم برای تعیین سرنوشت‌شان است.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۰۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدمهدی فنایی، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و انتخابات عرصه‌ای برای حضور و انتخاب مردم و تعیین سرنوشت خود است.

وی ادامه داد: طبیعی است وقتی حق انتخاب و رأی به فردی می‌دهند از این گزینه و آپشنی که در اختیارش قرار گرفته باید استفاده کند و حضور در انتخابات شورا‌های شهری و روستا، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و ... نیز حق ذاتی مردم برای تعیین سرنوشت‌خود است بنابراین باید در عرصه مشارکت بالا وجود داشته باشد.

این فعال اقتصادی و کارآفرین یزدی گفت: انتخابات یک نعمت است و همه باید خوشحال باشیم که انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود و از مردم برای انتخاب نماینده مجلس، نماینده مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و ... نطرخواهی می‌شود و رأی ملت در این زمینه تعیین‌کننده است.

وی افزود: قوانین خوبی در کشور ما به تصویب رسیده است، اما در برخی موارد این قوانین به درستی اجرا نمی‌شود بنابراین باید افراد متخصص، کارآمد، کاربلد و مسئولیت‌پذیر به مجلس راه یابند تا در امر قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون به خوبی عمل کنند.

فنایی عنوان کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها باید در چهار ساله نمایندگی نمایندگان مجلس در مورد عملکرد نمایندگان از شهروندان و مردم سئوال و نظرخواهی کنند و انتقادات و مشکلاتی که وجود دارد مطرح شود تا مردم در دوره بعدی انتخابات، با شناخت و آمادگی کافی در انتخابات شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار