سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛
سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در صبح جمعه ۱۱ اسفند در بین مادران شهدا گفت: حضور مادران شهدا با تمثال شهدا مسئولیت ما را بیشتر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۹۴
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در صبح جمعه ۱۱ اسفند در بین مادران شهدا گفت: حضور مادران شهدا با تمثال شهدا مسئولیت ما را بیشتر کرد.  این پیام را داد که مردم، ما بچه‌هایمان را دادیم، ما با همه داشته‌ها و آمال و آرزوهایمان آمدیم و شما هم باید بیایید. 

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: خیل عظیم مردم آگاه ایلام در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار است.
 
سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام پس از به صندوق انداختن رای خود، گفت: امروز در حوزه انتخابات شاهد صحنه‌هایی بودیم که دفاع مقدس را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.
 
وی افزود: خیل عظیم مردم آگاه و ولایتمدار و انقلابی استان که در این شعبه شاهد آن بودیم، همان صحنه اعزام رزمندگان به سمت جبهه‌های حق علیه باطل است. 
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ادامه داد: ما در همین لحظات اولیه می‌بینیم که مردم مشت خود را بر دهان استکبار زدند، ماه‌هاست آنها کار کردند و ما هم کار کردیم، مردم در صحنه بودند، رهبر انقلاب تبیین کردند، آن‌هایی که تریبون در اختیار داشتند و به‌ویژه رسانه‌ها که نقش اساسی و پیش‌برندگی داشتند، برای این حضور کار کردند و این حضور امروز تجلی پیدا کرد.
 
 
وی تصریح کرد: رسانه‌هایی که تعهد و دلسوزی بیشتری برای خودشان ایجاد کردند، یک فهم باطنی و شعور معنوی نسبت به قضایا دارند و دشمن را می‌بینند.
 
حضور مادران شهدا با تمثال شهدا مسئولیت ما را بیشتر کرد
 
ارسال نظرات