خبرهای داغ:
به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، بیش از ۱۸۷ هزار نفر از مردم استان تاکنون رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۰۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل قزل‌سفلی در استدیو خبر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا ساعت 9:50 دقیقه صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه بیش از 180 هزار و 722 نفر از مردم فارس در 15 حوزه انتخابیه آرای خود را به صندوق انداخته‌اند.

وی گفت: مردم عزیز می‌توانند با یکی از مدارک پنجگانه شامل؛ شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، پایان خدمت و گواهینامه در شعبات أخذ رأی حضور پیدا کنند.

تدابیر لازم امنیتی و نظارتی در شعب أخذ رأی اتخاذ شده است

سید مصطفی بحرینی هم همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت و پیشگیری لازم برای امنیت و نظارت انجام شده است.

وی تأکید کرد: از مردم فارس انتظار داریم با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام، حضور و مشارکت گستره داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در خصوص پاکسازی اطراف شعب نیز گفت: شعب باید از شب قبل پاکسازی می‌شده است که اکنون پاکسازی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

حضور باشکوه جامعه ورزش همزمان با آغاز فرآیند رأ‌ی‌گیری در فارس

رحیم خداجو همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در شعبه اخذ رأی اداره کل ورزش و جوان فارس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یکی از روز‌های حماسه ساز جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شاهد حضور باشکوه جامعه ورزش فارس همزمان با آغاز فرآیند رأ‌ی‌گیری هستیم، ابراز امیدواری کرد که وکلا و منتخب مردم که وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند نگاهشان به عرصه ورزش قوی‌تر و مثبت باشد، چرا که استان فارس بیش از 500 پروژه نیمه تمام دارد که نیازمند حمایت بیشتر نمایندگان منتخب برای مرتفع شدن کمبود‌های این حوزه است.

سرپرست ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: امروز ورزش در همه حوزه‌ها نقش مهمی به ویژه در بخش سلامت، غنی سازی اوقات فراعت، کاهش آسیب‌های اجتماعی، نشاط و پویایی و امید و انگیزه به زندگی دارد.

خداجو مجدداً از نمایندگان منتخب خواست کمک کنند تا ورزش در جامعه پررنگ‌تر و فضای بهتری برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار