خبرهای داغ:
نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان گفت: مورد خاصی که بتواند سلامت انتخابات را به مخاطره بیندازد در مجموعه ما به عنوان بازرسی ویژه وزارت کشور گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۰۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
برگزاری انتخابات خوزستان در سلامت کامل

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر گفت: برای ملت ایران توفیق بزرگی است که بتواند در سرنوشت سیاسی یعنی در حوزه قانون گذاری و در بحث جایگاه رفیع مجلس خبرگان یعنی انتخاب رهبری نظام مشارکت کنند و خداوند این موهبت الهی را به ملت ایران در بحث انتخاب عنایت فرمود.

نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان گفت: در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با وجود تبلیغات گسترده‌ای که دشمنان داشتند، اما آن چیزی که من در بازرسی و بازدید شعب اخذ رأی مشاهده کردم همدلی، همراهی و تبعیت ملت از دعوت مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه بیرق خوزستان در همراهی با نظام و همدلی با رهبری بالا خواهد بود، تصریح کرد: مردم خوزستان هر جای نظام نیاز به حضور، همراهی و همدلی آنها بود، شرکت و همراهی کردند.

نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان گفت: آن چیزی که تاکنون ارزیابی شده، مورد خاصی که بتواند سلامت انتخابات را به مخاطره بیندازد در مجموعه ما به عنوان بازرسی ویژه وزارت کشور گزارشی وصول نشده، روند مطلوب و قابل توجهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها