مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با اتحاد و همدلی بار دیگر حماسه ماندگار بزرگی را در دفتر تاریخ به ثبت رساندند.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۴۰
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، سیستانی و بلوچ در پهناورترین استان کشور در ساعات اولیه جمعه ۱۱ اسفندماه همراه با تمام مردم سراسر ایران اسلامی با حضور در محل‌های اخذ رأی برای ثبت رویداد حماسی بزرگ کشور در صفوف به‌هم‌پیوسته حاضر شدند.
 
حضور گرم شیعه و سنی در هوای سرد و بارانی سیستان و بلوچستان نویدبخش بهاری دیگر را دارد، بهاری که دشمنان وحدت این مردم از مدت‌ها با ایجاد توطئه و ناامیدی به دنبال سردکردن و ناامید کردن مردم بودند، اما حضور پرشور شیعه و سنی این رؤیای دشمن را نقش‌برآب کرد.

حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی نشان داد که باز هم ملت ایران پیروز میدان شدند، میدانی که سرتاسر آن سرشار از اقتدار و غرور ملی بود.
 
زن و مرد، پیر و جوان به همراه فرزندانشان آمده بودند تا به ندای رهبرشان لبیک بگویند، و عزت و اقتدار ایران اسلامی را در دنیا بار دیگر طنین‌انداز کنند و نشان دادند که نقطه اشتراک همه سربلندی ایران اسلامی است.
 
 در حوزه‌های رأی‌گیری حضور دهه نودی‌های را شاهد بودیم که همراه با پدر و مادر در حماسه بزرگ انتخابات شرکت کردند و به دشمن نشان دادند که سربازان آینده ایران هستند و هرگز دست از انقلاب و کشورشان نخواهند کشید.

مردم آمدند و با جوهر آبی انگشتشان نقش‌های دشمنان را نقشه بر آب کردند، حماسه حضور شیعه و سنی در ۱۱ اسفندماه بار دیگر نشان داد که هیچ‌چیز نمی‌تواند وحدت، اتحاد و همبستگی این مردم را بر بزند.

 همه با هم آمدند تا انتخابات مردمی را شکل دهند و بار دیگر به همگان نشان دادند که آینده شهر و کشورشان برای آنها مهم است.

ارسال نظرات