جنس جنگ دیروز بدتر از جنس توپخانه های سنگین بود بلکه سهمگین از آتش تهیه ای بود ،اما لشکر۲۵میلیونی ازکجا ظاهر شد واز کجا مشت محکم بردهان یاوه گویان زد
کد خبر: ۹۵۸۳۵۴۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،پیروز اصلی ملت ایران شدند.

درسرما وبرف وبوران وکولاک

درسخت ترین شرایط اقتصادی ومعیشتی

درجنگ جهانی سنگین رسانه ای

درجنگ با بدخواهان براندازان،ودول غربی

درجنگ با بی آبرویی نظام توسط استکبار

درجنگ با آنان که ۱۱اسفند را روز شکست جمهوری اسلامی می دانستند

درجنگ با برخی که از درون انتخابات راتحریم ودربوق کرنا تبلیغ رای اعتراضی می کردند.

درجنگ بافتنه گران که صندوق رای را به تمسخر ونظام را ناکارامد می دانستند.

جنس جنگ دیروز بدتر از جنس توپخانه های سنگین بود بلکه سهمگین از آتش تهیه ای بود که ۴۵سال فریاد ناکارآمدی نظام را سرمی دهد،اما لشکر۲۵میلیونی ازکجا ظاهر شد واز کجا مشت محکم بردهان یاوه گویان وحرامیان قمار باز در لشکر عمرسعدها وشمرهای زمانه زد،این لشکری که باایمان وبااخلاص خود را در قدمگاه جهاد فی سبیل الله که عرصه بزرگی بود رساند فارغ از هرحزب جناح وسلیقه ای آنان گوش به فرمان ولی خدا برای حضور حداکثری به صف نبرد با دشمنان قسم خورده ای که سالها مخصوصاً دریک سال گذشته هشتک های رای بی رای،نه به انتخابات وتحریم آن زده بودند.انگار ۱۱اسفند این ابابیل ها بودند برلشگر سنگین ابرهه با انگشتان خود کوبیدند ولشکریان آنان را خاک کردند،مردم مومن مخلص،عزیزی که دشمن را ذلیل وبه قعر دوزخ حواله کردند.

 

آری انسان باچنین حماسه ای به ناگاه به یاد فرمانده شهیدمان حاج قاسم می افتیم که فرمود جنگ را شما شروع می کنید اما پایان آن را ماترسیم می کنیم،آنان طرحشان پایان جمهوری اسلامی بود،اما نشد که بشود، باآنکه آنان خوشبینانه خود را آماده جشن وپایکوبی از شکست جمهوری اسلامی در۱۲اسفند می کردند مردم جشن آنان را همچون طوفان الاقصی چنان بهم زدند که غیرقابل ترمیم شد. وبد جوری ضربه فنی شدند و کل جداول سیاستهای آنان برای تعین تکلیف برای ایران مثل همیشه بهم خورد.
امامنتخبین باید قدردان این ملت شجاع وصبور باشند وخود را خادم آنان بدانند که این ملت درعین صبوری بصیرت بالایی دارند چنانچه در عین حضور برخی که نگاهشان فاصله گرفته بود از وکالت مردم را این دوره دیگر برای راهیابی مجدد نپذیرفتند.وآنان که خود را در حال هوای غرب می دیدند راهم برروی تعرفه ها نامشان را ننوشتند.واین نشان از اُوج بصیرت آنان داشته وهرگز جای خادم را با هیچ کس دیگر عوض نمی کنند.


آری این ملت امام حسین یک بار دیگر حماسه آفریدونظام را دشمن شاد نکرد. خداوند یاور چنین امتی باشد که چنین خلق حماسه کردند.ودرراس آن طول عمر بابرکت برای رهبر فرزانه وحکیممان امام خامنه ای که همیشه خط شکن برای چنین حماسه هایی است.

محسن سنجری

ارسال نظرات