خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران؛
سردار اصانلو عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی می‌گفتند که من هرچه یاد گرفتم و آموختم از هشت سال دفاع مقدس بود و این موضوع نشان می‌دهد که مکتب شهید سلیمانی همان مکتب دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

قزوین_ به گزارش بسیج؛ سردار اوصانلو معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران؛ در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: همه شهدا نور هستند و وقتی که نامی از یک شهید برده و گرامی داشته می‌شود در واقع از همه شهدا نام برده می‌شود و ما همه در قبال شهدا وظیفه داریم و باید مسئولیت خود را در قبال شهدا به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: از زمانی که سپاه پاسداران تشکیل شده ما در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه خاصی داریم؛ همان گونه که حضرت امام(ره) در زمان جنگ فرمودند که؛ ما باید این جزایر را به هر قیمتی حفظ کنیم امروز نیز ما با خون خود از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم و این را سپاه ثابت کرده، دیروز در صحنه‌های جنگ و عملیات های مجنون، بدر، کربلای ۵ و غیره عشقشان به ولایت را ثابت کردند و امروز هم در پاسداری از انقلاب اسلامی حاضرند جان خود را فدا نمایند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه" شهید سلیمانی یک مکتب است"، بیان کرد: سردار می‌گفتند که من هرچه یاد گرفتم و آموختم از هشت سال دفاع مقدس بود و این امر نشان می‌دهد که مکتب شهید سلیمانی همان مکتب دفاع مقدس است و هر کس هشت سال دفاع مقدس را فراموش کند نامش از جبهه انقلاب حذف شده است. اینگونه نیست که ما بگوییم فقط یک پاسدار و یا یک بسیجی خوب مبارزه می‌کند؛ بلکه همه حافظان و زحمتکشان انقلاب در جای خود عالی و بی‌نظیر هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: آنهایی که پیام رهبر را شنیدند و به میدان آمدند با حضور خود در انتخابات دشمنان را مایوس کردند؛ دشمنان نظام و انقلاب با تشویق مردم به شرکت نکردن در انتخابات نقشه‌های شومی در سر داشتند؛ اما مردم با شرکت و انتخاب افرادی که مورد تایید دشمنان نبودند؛ داغ سنگینی بر دل آنها نهادند.

وی تصریح کرد: خداوند متعال حافظ و پاسدار این نظام و انقلاب است و ما پاسداران در این راه تنها به وظیفه خود عمل می کنیم همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند" اگر یک قدم شما برای انقلاب بردارید خداوند نود و نه قدم دیگر برمی‌دارد " در واقع ما همان یک قدم برداشتیم و نود و نه درصد آن را خداوند انجام می‌دهد به شرطی که آن یک قدم برداشته شود؛ اما خیلی‌ها همان یک قدم نیستند و حتی منفی هستند و خدا هم در دلشان داغ می‌گذارد.

سردار اوصانلو در پایان گفت: ما این انقلاب را به یمن برکت خون شهدا به دست آورده ایم و به آنها مدیونیم و بنا به فرموده سردار شهید دلها، "جمهوری اسلامی حرم است" و اگر این حرم آسیب ببیند؛ همه حرم‌ها آسیب می‌بیند و ما آن را به آسانی به دست نیاورده‌ایم که به راحتی آن را از دست بدهیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار