مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج خراسان جنوبی:

اثرگذاری سفر‌های راهیان نور برای قشر دانش‌آموز و نوجوان

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج خراسان جنوبی گفت: دل‌نوشته دانش‌آموزان در بدو ورود به مناطق عملیاتی نسبت به روز اول و روز آخر متفاوت و نشان‌دهنده اثرگذاری راهیان نور است.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۷۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ رضا محمدی با اشاره به اینکه سفر‌های راهیان نور یکی از سفر‌های فرهنگی در سطح کشور است، گفت: در اردو‌های راهیان نور جوانانی که صحنه ایثار و فداکاری را در آن سرزمین‌ها ندیده‌اند، حضور می‌یابند و آن پیروزی‌ها و شجاعت‌ها برای آنان تشریح می‌شود.

وی اظهارداشت: یکی از اهداف ما ترویج فرهنگ شهدا میان جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان است؛ شکر خدا تا آنجایی که توانستیم قشر‌های مختلف را به مناطق عملیاتی اعزام می‌کنیم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج خراسان جنوبی اضافه کرد: نسل جوان و نوجوان در اردوی راهیان نور در خواهند یافت، نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده است تا بخواهیم به آسانی آن را از دست دهیم، هزاران جوان برای پیروزی این انقلاب خون دادند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند تا به ثمر رسید. 

وی اظهارداشت: وقتی نسل آینده بفهمد که این نظام ارزان به دست نیامده که ارزان از دست رود، سبب می‌شود که در حفظ آن کوشش بیشتری کنند تا از دست نرود.

او ادامه داد: در بازخوردی که از اردوی راهیان نور دانش‌آموزی داشتیم به آن هدفی که داشتیم تا حدودی دست یافتیم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: یکی از راه‌های خوب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردوی راهیان نور است، قدم زدن در مناطق عملیاتی و قدمگاه‌های شهدا نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ شهدا میان جوانان دارد.

وی اعلام کرد: دل‌نوشته دانش‌آموزان در بدو ورود به مناطق عملیاتی نسبت به روز اول و روز آخر یعنی بازگشت آنان از مناطق عملیاتی بسیار متفاوت است که این خود یک نقطه قوت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار