سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه جشنواره ابوذر کرمان؛
سردار شریف گفت: با همه لجن‌پراکنی‌ها علیه حاج قاسم، ارادت مردم نسبت به او را دیدیم، داستان کسانی که به مردم خدمت کنند، همین است مردم قدرشان را می‌دانند.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۴۸
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  سردار رمضان شریف  در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت:  دشمن برای رویداد سیاسی انتخابات برنامه ریزی وسیعی انجام داد  و تلاش مداوم  داشت تا انتخابات را از رونق بیندازند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد؛: قبل از اینکه انتخابات تمام شود و صندوق‌ها شمارش شود، یکی از خبرنگاران‌شان گفت: «مشارکت ۹ درصد است» اما رسانه‌های خودشان هم به این خطای محاسباتی بهایی ندادند.
 
سردار شریف عنوان کرد: میزان مشارکت اعلام شد و بیش از ۴۰ درصد در میان بمباران رسانه‌ای دشمن در شرکت کردند و حتی سرسخت‌ترین دشمنان ما هم آن را انکار نمی‌کند. مشارکت در کرمان بالای ۵۰ درصد بود که قابل تقدیر است.
 
وی گفت: هیچ زمان آن روزی که از مردم کرمان برای رهبر انقلاب صحبت کردم، آن نگاه معنادار و آن جمله‌ای که فرمودند من مردم کرمان را خیلی دوست دارم را از یاد نمی‌برم و همچنین آن روزی که فرمودند کرمانی‌ها نخبه‌پرور هستند.
 
این مقام مسئول گفت: انتخابات را پایان یافته بدانیم و رو به جلو حرکت کنیم، چهره‌های گذشته را تخریب نکنیم و نیروهای جدید را تحویل بگیریم، بدانیم مردم برنده اصلی و قطعی انتخابات بودند و دشمنان هم بازنده قطعی هستند.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهمیت و نقش رسانه‌ها پرداخت و با تاکید بر اینکه آنها هستند که از کاه کوه می‌سازند و کوه را کاه جلوه می‌دهند، تاکید کرد: یک روزنه‌ای ایجاد شد که مردم غزه بتوانند خودشان را به افکار عمومی برسانند، اما آنها آنقدر قدرتمند عمل می‌کنند و جریان‌سازی دارند که حواس‌ مردم ازغزه پرت شود.
 
 
وی اضافه کرد: اخبار جدید و جوسازی‌ها و جریان‌سازی‌های رسانه‌های دشمن باعث می‌شود که مسأله فلسطین کم‌رنگ شود، می‌دانند در آستانه ماه مبارک رمضان اتفاقاتی می‌افتد اما از حالا دارند جریان‌سازی می‌کنند که ما در پی صلح هستیم اما وقتی میدان را بررسی می‌کنیم می‌بینیم همان چیزهایی که در دوران جنگ دنبالش بودند و به آن نرسیدند را مطرح می‌کنند.
 
این مقام مسئول  ادامه داد: آنها می‌دانند ماه رمضان از قبل برایشان کابوس بوده و تحت فشار مضاعفی قرار گرفته‌اند.سردار شریف عنوان کرد: بی‌سابقه است که این جمعیت بیاید و از مردم فلسطین حمایت کند، در دوران کوتاهی روزنه‌ای باز شد و مردم فلسطین توانستند خودشان را ثابت و به دنیا معرفی کنند.
 
وی از قابلیت نظامی حماس سخن به میان آورد و ابراز داشت: آنها صهیونیست‌ها را ۵ ماه متوقف کردند و اعلام کردند هنوز ۷۰ درصد قدرتشان را رو نکرده‌اند، روح حاج قاسم شاد که شاگردانش اینطور حماسه می‌آفرینند.
 
 
سردار شریف افزود: صهیونیست‌ها  دشمن بشریت هستند، آنها مردم را وحشی می‌پندارند و معتقدند آنها به دنیا آمده‌اند تا به ما خدمت کنند، اما نفرت از صهیونیست‌ها و پشتیبانان آنها در اوج است 
آنها می‌دانند که امام و تفکر او آنها را به این روز سیاه انداخته است‌.
 
 
وی  گفت: با همه لجن‌پراکنی‌ها علیه حاج قاسم، ارادت مردم نسبت به او را دیدیم، داستان کسانی که به مردم خدمت کنند، همین است مردم قدرشان را می‌دانند.
 
سردار شریف خاطر نشان کرد:  روزی که فرزندان شما در کردستان می‌جنگیدند، در همین کرمان گروهی بر ضد انقلاب تلاش می‌کردند، زمانی که با آنها می‌جنگیدیم شهداء خود را در کردستان تشییع می‌کردیم، ما روزهای سختی را گذراندیم تا به اینجا رسیدیم‌.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار