مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام از اجرای ۲۳ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز شهید در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۱۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال اسدی ظهر امروز در بیست و چهارمین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تقدیر از حضور مردم و خانواده‌های معظم شهدا در پای صندوق‌های رأی، با اشاره به اجرای برنامه‌های برای بزرگداشت روز شهید در استان، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت روز شهید بیش از ۲۲ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

 

 وی تصریح کرد: حضور وکلا در ۳۰ منطقه استان برای حل مشکلات حقوقی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های شاخص بزرگداشت روز شهید در استان است.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام یادآور شد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میز خدمت در محل نمازجمعه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار با استاندار ایلام، اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی و...از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهید در استان است.

 

 اسدی خاطرنشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت روز شهید از پانزدهم اسفندماه تا ۲۲ اسفندماه است.

 

 وی با تقدیر از فعالیت‌های صداوسیما و دیگر رسانه‌های استان در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: دستگاه‌های اجرایی به تکالیف قانونی خود در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عمل کنند.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ابراز کرد: طرح سلام شهید در روز ۲۲ اسفندماه باهمت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود که در این طرح در یک ساعت مشخص مدیران و مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا دیدار خواهند کرد.

 

 اسدی بر لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان به اختصاص یک درصد از بودجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

 

 وی با بیان اینکه اختصاص این بودجه تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی است، ابراز کرد: دیوان محاسبات بر اساس گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان این میزان بودجه را مورد تأیید قرار خواهد داد.

ارسال نظرات