فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتیاری از توزیع اقلام خوراکی توسط نیروهای جهادی سپاه به ۳۰ روستای سیل‌زده در دشتیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۱۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار بسیج در دشتیاری از توزیع اقلام خوراکی به ۳۰ روستای سیل‌زده شهرستان دشتیاری و بخش مرکزی خبر داد و گفت: بسیجیان در روزهای گذشته ۵ هزار عدد غذای گرم در مناطق سیل‌زده و آب‌گرفته شهرستان دشتیاری و نوبندیان توزیع کردند.

وی افزود: ۳ هزار و ۱۰۰ غذای گرم، ۴ هزار کنسرو لوبیا، ۴ هزار عدد آب‌معدنی و ۲۷۰ عدد پتو در روستاهای ریمدان ملانصرت، سیتل‌دلگان، دمپک، شیخان‌کرگ و نکوچ و... توزیع شده است.

امدادرسانی گروه‌های جهادی بسیج به افراد گرفتار در سیلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتیاری از امدادرسانی روستای سیل‌زده و گرفتار در آب شهرستان دشتیاری و بخش مرکزی خبر داد و گفت: بسیجیان در روزهای گذشته در بسیاری از مناطق سیل‌زده و آب گرفته شهرستان دشتیاری بخش باهوکلات جاده دشتیاری به راسک پل گرگروک خدمات‌رسانی داشته‌اند.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی و توزیع هزار عدد غذای گرم در روستاهای سیل‌زده (عارف آباد، ریپک عبدوک، ریپک صالح) اذعان کرد: بسیجیان، پاسداران و مرزبانی شهرستان دشتیاری بیش از هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل‌زده و آب گرفته توزیع کردند.

ارسال نظرات