خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

مهمترین ویژگی مالک اشتر تبعیت محض از رهبر و امام خود بود/ فرماندهان ما باید گفتاری نافذ داشته باشند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: مهمترین ویژگی مالک را تبعیت محض از رهبر و امام خود دانست و گفت: ما نباید یک قدم جلوتر یا یک قدم عقب‌تر از رهبر خود باشیم.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۹۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
مهمترین ویژگی مالک اشتر تبعیت محض از رهبر و امام خود بود/ فرماندهان ما باید گفتاری نافذ داشته باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اظهار کرد: ایشان می‌فرمایند «رای دادن جهاد است»، در نتیجه مجاهدت‌های شما فرماندهان بسیج در برقراری امنیت انتخابات اجری بالاتر از جهاد دارد.

وی افزود: نام این جشنواره برگرفته از فرمانده بصیر حضرت علی (ع) است بنابراین منتخبین نیز باید در همین راستا گام بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه ۲۰ شاخصه را برای این فرمانده بیان می‌کند که به عنوان یک فرمانده آرمانی باید مورد توجه ما باشد.

وی با بیان اینکه مالک بنده خدا بود نه بنده مردم و در زمان خطر رهبر خود را تنها نگذاشت و در سخت‌ترین شرایط عقب نشینی نکرد، عنوان کرد: مالک شمشیری از شمشیرهای خداوند متعال بود، بنابراین فرماندهان ما نیز باید گفتاری نافذ داشته باشند تا باعث ترس در دل‌های دشمنان شوند.

نجاری مهمترین ویژگی مالک را تبعیت محض از رهبر و امام خود دانست و گفت: ما نباید یک قدم جلوتر یا یک قدم عقب‌تر از رهبر خود باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مالک اشتر نخعی صرفاً فرمانده‌ای شجاع نبود بلکه در بقیه خصوصیات مانند معنویت و اخلاق در اوج بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، سردار سلیمانی را فرمانده شبیه به مالک اشتر دانست و گفت: هر وقت این سردار عزیز گزارشی را محضر رهبر انقلاب می‌دادند ایشان خوشحال می‌شدند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) در وصف مالک گفت: اهل بیت(ع) از مالک راضی بودند و ما باید با عملکردمان رضایت امام زمان در پی داشته باشیم.

نجاری عنوان کرد: شهادت مالک برای حضرت علی (ع) بسیار سخت تمام شد تا جایی که این حضرت بعد از شهادت مالک شکسته شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار