خبرهای داغ:
حجت الاسلام کرمی تأکید کرد

ضرورت داشتن برنامه منظم و مدونی برای اُنس بیشتر با قرآن در ماه بهار قرآن

همدان- مسئول تبلیغات شهرستان بهار باتأکید بر داشتن برنامه منظم و مدونی برای اُنس بیشتر با قرآن در ماه بهار قرآن گفت: سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از آیات قرآن در ماه رمضان کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۵۲
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مهدی کرمی در جلسه هماهنگی طرح زندگی با آیه‌های قرآن که در حسینیه مسجد سیدالشهدا (ع) بهار با محوریت آشنایی با قرآن و برنامه‌ریزی آن برای ماه رمضان برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی از ماه رمضانی پربرکت از سفره قرآن کریم، سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از آیات قرآن در ماه رمضان کرده است.

وی با تأکید بر داشتن برنامه منظم و مدونی برای اُنس بیشتر با قرآن در ماه بهار قرآن افزود: با همکاری ائمه جمعه سطح شهرستان اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین طرح آیه‌های زندگی برنامه‌ریزی و منظور شده است.

مسئول اداره تبلیغات شهرستان بهار تصریح کرد: مبلغین و روحانیون نیز برای تشویق مردم در طرح زندگی با قرآن و آیه‌های قرآن در این برنامه کمک خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیز برای تبیین و تشویق دانش‌آموزان با طرح جُزء‌خوانی در مدارس، با این طرح زندگی با آیه‌های قرآن سهیم خواهد بود.

کرمی به نقش بسیج در این طرح اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برایِ تشویق بسیجیان توسط مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج در دستور کار قرار دارد.

وی به نقش حوزه‌های علمیه برای اجرای این طرح تاکید کرد و نقش حوزه‌های علمیه را محوری خواند و به نقش اطلاع‌رسانی مبلغین اشاره کرد و در حمایت مالی این طرح شهرداری را برای نصب بنر و سازمان اوقاف را نیز ملزم به حمایت‌های مالی عنوان کرد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: اداره ورزش و جوانان، هلال احمر و اداره کتابخانه‌های شهرستان در حمایت شرکت جوانان در برنامه‌ها به این طرح کمک خواهند کرد.

وی به اهمیت قرآن در ماه مبارک رمضان و اهتمام فعالیت‌های ادارات در رابطه به آن پرداخت و تصریح کرد: باید ادارات یک برنامه منظم و مُدوَّنی برای اُنس بیشتر با قرآن در ماهِ بهارِ قرآن داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات