خبرهای داغ:
تاجوک خبر داد

برگزاری ۳ دوره کلاس آموزشی و ۲ نمایشگاه در کتابخانه کتابخانه توحید سامن

همدان-مسئول کتابخانه توحید شهر سامن شهرستان ملایر از برگزاری سه دوره کلاس آموزشی و دو نمایشگاه در راستای اجرای طرح کسب و کارهای کوچک در این کتابخانه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۹۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
برگزاری ۳ دوره کلاس آموزشی و ۲ نمایشگاه در کتابخانه کتابخانه توحید سامن

سکینه تاجوک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: سه دوره کلاس آموزشی و دو نمایشگاه ماحصل اجرای طرح کسب و کارهای کوچک در کتابخانه توحید شهر سامن در سال ۱۴۰۲ بود.

وی با بیان اینکه سه دوره کارگاه قالی‌بافی با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای در این کتابخانه برگزار شد، افزود: در هر دوره ۲۰ نفر ثبت نام کرده و در پایان  مدرک معتبر قالی بافی را دریافت کردند.

مسئول کتابخانه توحید سامن شهرستان ملایر گفت: اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اولین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک در این کتابخانه برگزار شد و پس از آن و در حال حاضر علاوه بر کلاس‌های قالی‌بافی دوره‌های خیاطی و قلم‌زنی هم با همکاری اداره فنی وحرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی(ره) ویژه بانوان تحت پوشش این کمیته در کتابخانه دایر است.

وی افزود: اسفندماه ۱۴۰۲ دومین نمایشگاه از کسب و کارهای هنرجویان دوره‌های فوق در کتابخانه برگزار شد که مورد استقبال شایان توجهی قرار گرفت و در این نمایشگاه که بازدید عموم و دانش‌آموزان را در پی داشت و بازدید کنندگان با مشاغل مختلف آشنا شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات