خبرهای داغ:
جعفری در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۹۵ نفر از زائران بهاری به اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت

همدان-مسئول اردویی سپاه ناحیه بهار از اعزام ۹۵ نفر از زائران بهاری به اردوی راهیان نور جنوب کشور و اردوی راهیان پیشرفت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۷۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

مجید جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری در همدان اظهار کرد: همزمان با برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار زائران بهاری در ویژه برنامه «شب‌های بله برون» در شلمچه شرکت کردند.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فكری و هیچ اندیشه‌ متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد كرد. و شهدا عملاً كار بزرگی را انجام دادند. این كار بزرگ را باید تبیین كرد»، گفت: با هدف آشنایی جوانان، با آرمان‌های دفاع مقدس و نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار اردوی چهار روزه راهیان نور و راهیان پیشرفت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار به مناطق عملیاتی جنوب با حضور ۹۵ نفر از زائران، بسیجیان و خانواده کارکنان سپاه، دختران قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول اردویی سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: در این سفر زائران از مناطق و یادمان‌های معراج الشهدای اهواز، یادمان بیت المقدس، هویزه، طلائیه، والفجر۸، کربلای۴، علقمه، شلمچه و فتح‌المبین بازدید کردند.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری راهیان نور، اردوی راهیان پیشرفت نیز با بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه و شرکت در ویژه برنامه «شب‌های بله برون» به روایتگری حاج حسین یکتا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار