خبرهای داغ:
فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز پس از چهار روز سفر معنوی و زیارتی، سیاحتی مناطق عملیاتی جنوب وارد سومین حرم اهل بیت (ع) شدند.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۹۲
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز پس از چهار روز سفر معنوی و زیارتی، سیاحتی مناطق عملیاتی جنوب وارد سومین حرم اهل بیت (ع) شدند.

سرهنگ عباس قره خانی فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در این سفر چهار روزه ضمن قبولی طاعات و عبادات و استفاده معنوی در پایان ماه شعبان،آ خرین روزهای معنوی این ماه را فرصتی مناسب برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و خطاب به فرمانده هان گفت: ان شاالله عیدبندگی و عبادات خالصانه را در عید فطر همراه با صحت،سلامت روح، روان، جسم و کمال معنویت در ماه پر برکت رمضان بهرمند شوید.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز تصریح کرد: این سفر معنوی به درخواست شما فرماندهان صورت گرفته و هدف از این سفر معنوی انتقال تجربیات در بین فرماندهان حوزه ها و فرمانده هان پایگاه ها است.

سرهنگ قره خانی، شلمچه را کربلایی ایران دانست و گفت: حضور شما فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها در کربلای ایران،زیارت،سیاحت، تمرین معنویت و تمرین راه و رسم شهدا است.

وی، هدف از برگزاری این اردوی معنوی را آشنایی بیشتر فرماندهان پایگاهها نسبت به هم و انتقال تجربیات و مفاهیم اصول کاری دانست و تصریح کرد: ممکن است که برخی از فرماندهان تجربه اول کاری آن ها باشد که در مناطق عملیاتی جنوب شرکت می کنند اما این زمان و مکان بهترین فرصت است تا از تجربیات همدیگر استفاده کنید.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: حضور اساتید در یادمان ها جهت توجیه بیشتر مسائل کاری و امورات مختلف پایگاه ها در دستور کار این سفر چهار روزه است.

وی ضمن انتقاد از ضعف تشکیلاتی به خاطر سلیقه ای عمل نمودن بعضی از فرماندهان پایگاهها تاکید کرد: کار سلیقه ای تا حدودی مناسب است اما هدف اصلی کار تشکیلاتی است که همه شما فرماندهان برادر و خواهر می بایست به این امر مهم تاکید و توجه داشته باشید.

وی با بیان این که اگر بخواهیم کاری را برای انقلاب اسلامی پیش ببریم بایستی هم صدا و همتراز با هم این کار صورت پذیرد، تصریح کرد: کار سلیقه ای شاید در برخی از اصول کاری جوابگو باشد اما در خیلی از مسایل مهم مانند فعالیت های فرهنگی،آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و سالم سازی فضای مجازی در قالب تشکیلاتی بیشتر نمود خواهد داشت.

سرهنگ قره خانی با اشاره به اینکه مومنین به مثابه ذغال گداخته در کنار یکدیگر باید باشند، تا از گرمای وجودی همدیگر بهره‌مند شوند، افزود: اگر در فضای مجازی با ترندها و هشتک گذاری ها در زمینه های فرهنگی در قالب تشکیلات این کار صورت پذیرد نقشه های دشمنان نیز در فضای مجازی نقش برآب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها