ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی انسان است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشست هماهنگی ویژه برنامه نوای ملکوت گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی است.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۷۸
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام ولمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ماه رمضان را فرصتی بسیار مناسب برای انس با قرآن کریم و خودسازی انسان دانست و افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی کمیاب در زندگی محسوب می‌شود و شایسته است با نهایت استفاده معنوی در این زمان مسلمین جهان به کمالات خود افزوده کنند.
سید عبدالرضا هاشمی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه نوای ملکوت در بوشهر گفت: ویژه برنامه قرآنی نوای ملکوت همزمان با ماه مبارک رمضان در مرکز استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار و به صورت زنده از طریق صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در بخش‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و تمامی شهرستان‌های استان با میزبانی سپاه امام صادق (ع) و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات