خبرهای داغ:
مجتمع فرهنگی آموزشی حاج علی اکبر معتمد (مدرسه تمدن سازان) لارستان طی مراسمی رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۱۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور جمعی از مسئولین،خیر نیک اندیش حاج علی اکبر معتمد و خانواده محترمشان، معتمدین و همچنین معلمان و مربیان، مجتمع فرهنگی آموزشی حاج علی اکبر معتمد (مدرسه تمدن سازان) لارستان افتتاح شد.
سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان، در سخنانی ضمن ارائه گزارشی که از روند ساخت این مجتمع فرهنگی آموزشی اظهار داشت: عملیات ساخت این مجتمع، در زمین متعلق به ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۹ و با کمک ۵ میلیارد تومانی خیر نیک اندیش حاج علی اکبر معتمد آغاز شد و در ادامه با جذب ۳ میلیارد تومان از اعتبارات سپاه و خیرین دیگر در فضایی بسیار مناسب و مطلوب ساخته شد و امروز محل تحصیل آینده سازان این مرز و بوم می باشد.
وی ادامه داد: وجود بوستان شهدای گمنام و حسینیه ، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج و پارک شهر در جوار این مجتمع فرهنگی آموزشی ، ظرفیت بی نظیری را برای بهره مندی دانش آموزان فراهم آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب سرهنگ جاهدی فرمانده سابق سپاه ناحیه لارستان به واسطه آغاز عملیات ساخت این مجموعه و همچنین خیرین نیک اندیش خاطرنشان کرد: رویکرد سپاه در ساخت اماکن فرهنگی، آموزشی، ورزشی و... مردم محور و با هدف انتفاع عموم مردم از این ظرفیت ها با درنظر گرفتن کمترین سود و نفع سازمانی است.
سخنرانی دکتر بروجردی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ، مهندس اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان، سرکار خانم علوی نماینده انجمن مدرسه تمدن سازان و تجلیل از خیر نیک اندیش مجتمع فرهنگی آموزشی از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها