مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری از بازدید90 نفر از طلاب بسیجی از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۱۸
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام رضا بامیری، گفت: برای آشنایی بیشتر با فداکاری رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس جمعی از اساتید طلاب و روحانیون استان عازم مناطق عملیاتی کربلای ایران شدند.

وی، ادامه داد: شرکت کنندگان در این اردو معنوی، از برنامه های فرهنگی شامل: نماز های جماعت، انس با قرآن ، روایگری، جلسات جهاد تبیین، مناجات، دعا و مداحی بهره مند شدند.

حجت الاسلام بامیری، گفت: اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی استان بمدت ۴روز از مناطق عملیاتی هویزه طلائیه علقمه شلمچه فکه کانال کمیل معراج بازدید و در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز درجلسه جهاد تبیین شرکت کردند.

مسئول ستاد حفظ نشر و آثار دفاع مقدس استان خوزستان، در این جلسه با تلاوت" فلا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا" گفت: خداوند در آیه 52 سوره مبارکه فرقان می فرماید" پس تو هرگز تابع کافران مباش و با آنها چنان که مخالفت قرآن و دین حق کنند سخت جهاد و کارزار کن.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی، افزود: یکی از وظایف طلاب در حیطه کار تربیتی جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها می باشد و بهترین نقشی که طلاب می توانند ایفای نقش بکنند ورود در مدارس است.

وی، با تأکید بر ضرورت فعالیت‌های گسترده در زمینه تبیین و تثبیت حقایق دوران دفاع مقدس برای مردم بویژه نسل جوان اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس هرچه کار شود، کم است چرا که این حوزه به دریایی بیکران و خروشانی مبدل شده که باید زوایای مختلف آن کشف و استخراج شود.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر جهادتبیین و بیان حقایق دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف دشمنان گفت: در همه حوزه‌ها بایدگام‌های بلندی برداریم تا جوانان ما با رخدادها، چرایی، چگونگی و مسببان جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی آشنا شوند.

سردار مراد حاجتی، به نقشه های شوم و توطئه های استکباری اشاره کرد و افزود: توطئه و دروغ‌پراکنی دشمنان واقعیت درخشان دفاع مقدس را به شکل دیگری برای نسل جوان به نمایش می‌گذارد، آنچه که می‌تواند از این جریان جلوگیری کند این است که بتوانیم واقعیت‌ها دفاع مقدس را بدون تحریف و اغراق با زبان هنر برای نسل آتی بیان کنیم.

وی، به رسالت اساتید، طلاب و روحانیون در جهاد تبیین اشاره کرد وگفت: باید آحاد مردم و نسل جوان از گذشته کشور آگاهی کامل پیدا کنند تا بهتر نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب نموده و نیز بدانند عزت، کرامت، اقتدار و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف منطقه ای و جهانی مدیون انقلاب اسلامی، رهبرهای امامین انقلاب، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و تلاش دانشمندان جوان و متعهد است.

ارسال نظرات