آیین اختتامیه دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی) صبح امروز با تجلیل از هنرمندان برتر این جشنواره در محل سالن اجتماعات ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۴۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از هنرمندان این عرصه که آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی) ارسال کردند تقدیر کرد و گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه نمود.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک حضور حداکثری هم استانی ها در انتخابات بر لزوم پایبندی به ارزش ها خصوصا در حوزه صنایع دستی که بطور مستقیم با تولید و اشتغال زایی ارتباط دارد تاکید کرد.

 این آیین با رونمایی از اثر تابلو فرش با تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط هنرمند هم استانی سرکار خانم اعلایی ادامه یافت و در پایان از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی)با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

گفتنی است، دومین جشنواره صنایع دستی بسیج (هنر ماندگار ایرانی) با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان و اداره کل میراث‌فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.

تجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوجتجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوجتجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوجتجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوجتجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوجتجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوجتجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوجتجلیل از هنرمندان برتر دومین جشنواره صنایع دستی بسیج در یاسوج

 

ارسال نظرات