رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از بیش از ۴۰ هزار جعبه گل و گلدان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۹۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

علی اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، از اجرای طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و آرامش روح و روان شهروندان و مسافران نوروزی طرح گلکاری پارک‌ها و میادین سطح شهر هر ساله در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: کاشت گل‌های فصلی هرساله متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوار‌های اصلی انجام می‌شود.


اصغری با بیان اینکه در همین راستا طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر با بیش از ۴۰ هزار جعبه گل در پارک‌های سطح شهر آغاز شده است، عنوان کرد: گل‌های بنفشه، بنفشه الوان، تک‌خوان، همیشه بهار، مینا، شب بو و... در رنگ‌های قرمز، زرد، بنفش و نارنجی در سطح شهر کاشته می‌شود.


وی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح گل‌کاری پارک‌ها سطح شهر شادابی و طراوت لازم در آستانه سال نو ایجاد و زمینه رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات