خبرهای داغ:

همزمان با روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید حشمان در باغملک دیدار شد

شهدا راهنما و چراغ راه آینده همه ما هستند تا در مسیر درست ارزش‌ها گام برداریم و راه را گم نکنیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۸۰
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک؛  همزمان با روز ۲۲ اسفند بزرگداشت شهدا، معاونت مالی و پشتیبانی به همراه جمعی از پرسنل اداری با خانواده شهید مرتضی حشمان دیدار کردند.


همزمان با هفته بزرگداشت مقام شهدا، تامرادی معاونت پشتیبانی و مالی، پندش رئیس اداره سوادآموزی، افتخاری کارشناس امور شاهد و سرکار خانم ضرابی کارشناس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل «شهید مرتضی حشمان» با مادر بزرگوار ایشان دیدار و گفتگو کردند و با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.

تامرادی معاونت پشتیبانی و مالی در دیدار با خانواده شهید حشمان گفت: شهدا راهنما و چراغ راه آینده همه ما هستند تا در مسیر درست ارزش‌ها گام برداریم و راه را گم نکنیم.

وی افزود: هر چه داریم از شهداست و عزت و آبروی خود را مرهون کسانی می‌دانیم که با خدا معامله کردند و امروز باید جایگاهشان همچنان با کرامت حفظ شود.

وی در پایان گفت: شهدا با مجاهدت و از خودگذشتگی، حیات طیبه، استقلال، امنیت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران را رقم زدند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از صبر، ایستادگی و مقاومت مادر بزرگوار شهید حشمان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار