زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: استفاده از سامانه‌ هوشمند مانند سامانه‌ «داپ» برای تقویت مدیریت در دستور کار این اداره کل قرار گرفته تا گزارش روزانه تردد و ثبت سفرها به‌طور منظم انجام گیرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۲۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

استفاده از سامانه‌های هوشمند در محورهای زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، جعفر قزوینیان در نخستین جلسه ستاد اجرایی پویش همراهان سفر ایمن ویژه ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به‌ روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی، این جلسه با هدف سفرهای ایمن برگزار شده تا بر اساس آن نوروزی شاد و ایمن را در پیش داشته باشیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: یکی از موارد مهم و حائز اهمیت در برنامه امسال، افزایش کنترل بر محورهای مختلف شریانی و مهم حمل‌ و نقلی و راه‌های فرعی، همچنین کنترل محورهای پرتردد و شناسایی نقاط پرخطر است.

 

وی افزود: این طرح مهم با شعار «چشم به راهیم» در مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان باند شمالی اتوبان زنجان قزوین کیلومتر ۲۲ اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بحث اجرای طرح کنترل و نظارت مشترک راهداری با پلیس راه اشاره کرد و گفت: همکاران ما در راهداری به همراه پلیس‌راه از محورهایی که ناوگان‌های عمومی در حال تردد هستند، بازدید کرده و موارد ایمنی به اتوبوس‌ها تأکید خواهد شد.

 

وی به کنترل‌های هوشمند اشاره کرد و افزود: استفاده از سامانه‌ هوشمند مانند سامانه‌«داپ» برای تقویت مدیریت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته تا گزارش روزانه تردد و ثبت سفرها به‌طور منظم انجام گیرد.در پایان جلسه دیگر اعضا حاضر، مشکلات و چالش‌های خود را مورد بررسی قرار دادند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات