خبرهای داغ:
سهرابی بیدار خبر داد

تبدیل وضعیت ۱۷۰ نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران در شرکت توزیع برق استان همدان

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از تبدیل وضعیت ۱۷۰ نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران در این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۱۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

تبدیل وضعیت ۱۷۰ نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران در شرکت توزیع برق استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی‌بیدار در مراسم بزرگداشت روز شهدا در جمع فرزندان شهدا در سالن جلسات شرکت توزیع برق استان همدان ضمن گرامیداشت این روز و یاد معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر اظهار کرد: این جلسات در واقع یادآوری به همه ما است که همواره قدردان شهدا باشیم و تکریم خانواده‌های آنها را در دستور کار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم چه کسانی جان پاک خود را دادند که ما امروز در موقعیتی قرار بگیریم که از توسعه و خدمت صحبت کنیم، گفت: چنین یادآوری‌هایی ما را برای ادامه اقدامات پرقدرت خواهد کرد تا درست حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه رویکرد ما این بوده که کار تخصصی حوزه برق مانع انجام اقدامات فرهنگی نشود، افزود: اختلافی بین اقدامات فرهنگی و تخصصی نمی‌بینیم بلکه انرژی‌بخشی و راه‌گشایی را از حوزه کار تخصصی از ناحیه کارهای فرهنگی می‌بینیم و غالب همکاران ما نیز چهره فرهنگی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأسی از آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود بتوانیم استمرار راه مقدس شهدا را رقم بزنیم و در راه آسایش و آرامش مردم و خدمتگزاری بدون منت به مردم که وظیفه ما است، قدم‌های ارزشمندی برداریم و هر حرکت ما باعث شود رضایت مردم بیش از پیش باشد و توزیع برق پایدار و مطمئن که ماموریت سازمانی ما است به درستی انجام شود.

سهرابی‌بیدار با گرامیداشت یاد و خاطره پنج شهید همکار شرکت توزیع برق استان همدان عنوان کرد: همچنین در این شرکت ۹ فرزند شهید بزرگوار داریم.

وی با بیان اینکه تعدادی از جانبازان و رزمندگان داوطلب نیز در مجموعه شرکت توزیع برق فعالیت دارند، گفت: ایثارگران شاغل و بازنشسته و تبدیل وضعیت شده اخیر، ۳۴۸ نفر هستند که تعداد قابل توجهی بوده و مایه افتخار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تبدیل وضعیت ۱۷۰ نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران خبر داد و افزود: برای تمام افراد تبدیل وضعیت شده دوره بدو خدمت برگزار شد و مجموعه شرکت توزیع برق نگاه ویژه‌ای به این عزیزان دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که ضوابط اجازه دهد از انجام هیچ تلاشی به ویژه برای جامعه شهدا، جانبازان و ایثارگری کم نخواهیم گذاشت.

*عملکرد خوب شرکت توزیع برق همدان در حوزه ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان نیز با بیان اینکه کار دستگاه‌های مختلف در سطح استان نسبت به خدمات‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رصد می‌شود، گفت: مجموعه شرکت توزیع برق استان جزو بهترین دستگاه‌ها در این زمینه شناخته شده که از مدیرعامل و دیگر عوامل این مجموعه قدردان هستم.

 مجید صفدریان با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان همدان در برگزاری مراسم دیدار با خانواده شهدا و برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت بسیار فعال است، عنوان کرد: تبدیل وضعیت فرزندان جانباز و ایثارگر نیز از ابتدای طرح مورد توجه شرکت توزیع برق استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان جزو چهار استان نخست در حوزه تبدیل وضعیت فرزندان جانبازان و ایثارگران است، گفت: همدان در این زمینه پیش‌رو بوده و شرکت توزیع برق نیز عملکرد بسیار خوبی داشته در حالی که در برخی دستگاه‌ها این طرح معطل مانده است.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران نیز در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: این شرکت در تمام برنامه‌ها و اجرای قوانین ایثارگران پیشقدم بوده است.

محمدحسین توکلی با بیان اینکه قوانین مربوط به ایثارگران در این شرکت به طور کامل اجرایی شده و قانونی زمین نمانده است، افزود: خداوند را شاکریم که مدیران خوب و توانمند داریم که همواره به دنبال حل مشکلات جانبازان و ایثارگران هستند.

وی گفت: شهدا از حق خود گذشتند و برای ما آسایش و امنیت را به ارمغان آوردند که باید همواره قدردان آنها و خانواده‌هایشان باشیم.

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان نیز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» افزود: امید است که ما هم بتوانیم توفیق این را داشته باشیم و راه شهدای عزیز را ادامه دهیم و اهداف مقدس آنان را در جامعه به نحو مطلوب و شایسته اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام بهرامی‌فر گفت: مجموعه شرکت توزیع برق استان در اقدامات فرهنگی نیز حرف اول را در استان و کشور می‌زند که موجب افتخار برای استان است.

وی افزود: این مجموعه در تمام زمینه‌های فرهنگی نظیر برپایی نماز و ترویج قرآن کریم، فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به اهل بیت(ع) موفق عمل کرده‌ است.

در پایان این مراسم چند اصله نهال به یاد شهدا غرس شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات