خبرهای داغ:
دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان امیدیه با تأکید فرماندار و دادستان شهرستان بر آمادگی کامل دستگاه‌ها و کميته‌های عضو ستاد سفر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۳۱
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در این نشست که ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ باحضور جعفر سلامی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر امیدیه و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، سلامی بر بکارگیری همه توان دستگاه‌های اجرایی امیدیه برای مهیا کردن امکانات پذیرایی مطلوب از شهروندان و گردشگران این شهرستان در نوروز ۱۴۰۳ و بویژه کنترل بازار و تأمین اقلام مورد نیاز شهرستان تأکید و اظهار کرد: نظارت بر قیمت‌ها و توزیع کالاهای موردنیاز، اعلام برنامه‌های موردنیاز همه صنوف از جمله نانوایی‌ها، فروشگاه‌های ارزاق عمومی و... برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی و شهروندان از مهم‌ترین وظایف کمیته‌های این شهرستان است.

در ادامه صادق شیخی رئیس اداره میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان امیدیه ضمن ارائه گزارش ستاد در سال گذشنه و قدردانی از عملکرد کميته‌های ستاد سفر و بیان نکات قابل اهمیت گفت: امسال ماه مبارک رمضان در تقارن با نوروز است که باید از این فرصت، در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی مانند مراسم آیینی افطار که ثبت‌جهانی هم است، استفاده کرد که حتما این موضوع را در دستورکار قرار خواهیم داد.

همچنین رحمان بن‌سعید دادستان عمومی و انقلاب امیدیه شهرستان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت خدمت در ایام ماه مبارک رمضان و ارائه خدمات مطلوب و تأکید بر تعیین کشیک در همه ادارات عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی، بهداشتی و خدمات‌رسان در تعطیلات نوروز برای ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی در آماده‌باش باشند.

دادستان عمومی و انقلاب امیدیه نظارت و کنترل کالا و خدمات در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان را یادآور شد و گفت: عرضه و فروش مواد غذایی درتعطیلات نوروزی در شرایط خوبی انجام شود.

درخور ذکر است، سایر اعضای کمیته‌های ستاد سفر شهرستان در این نشست به ارائه مطالب و برنامه‌های خود پرداختند و همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها را برای هرچه بهتر بودن شرایط خدمت‌رسانی در شهرستان بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها