خبرهای داغ:
این برنامه به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز حجه الاسلام والمسلمین سید امیر میر علایی در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۹۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،در این برنامه که با مشارکت مدیران شعب اجتماعی محلات کرامت و کنشگران برتر شرق اهواز در سالن جلسات ناحیه امام علی(ع)اجرا شد نخستین جشنواره تجلیل از الگوهای برتر کنشگران شرق اهواز برگزار شد.
در ابتدای این جشنواره سرهنگ پاسدار علی عطائی نسب معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز در خصوص اهدف و چگونگی برگزاری این جشنواره توضیحاتی ارائه نمودند و در ادامه معاون اجتماعی سپاه استان خوزستان در مورد برنامه ها و اهداف عملیاتی سال ۱۴۰۳ این معاونت اجتماعی توضیحاتی ارائه نمودند.
همچنین در ادامه فرمانده ناحیه امام علی(ع)اهواز مواردی به منظور اهمیت و توجه ویژه به شناسایی و رفع معضلات و آسیب های اجتماعی و توسعه شبکه کنشگری در سطح محلات اهواز بیان نمودند.
در پایان این جشنواره که با حضور مسئولین این امر برگزار گردید به کلیه الگوهای برتر کنشگری شرق اهواز لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها