خبرهای داغ:
اردوی راهیان نور جنوب ویژه دانشجویان استان خوزستان به همت بسیج دانشجویی استان خوزستان با شرکت بیش از ۸هزار دانشجو برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۸۸
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، در مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور جنوب ۱۴۰۲، دکتر شاهوارپور، مسئول بسیج دانشجویی خوزستان بیان کرد:

ما امسال لبه لطف خدا توانستیم بیش از ۸هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان را عازم اردوهای فرهنگی و معرفتی راهیان نور کنیم.

وی افزود:در شرایط تهاجم فرهنگی دشمنان بر علیه آرمان‌های اسلام و انقلاب برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ایفا خواهد کرد.

در ادامه بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند نوع نگاه جوانان و نسل سوم انقلاب به موضوع شهادت و ایثار را به کلی تغییر داده و پل ارتباطی میان حماسه دفاع مقدس و جوانان باشد.

شاهوار پور، با اشاره به اینکه پاسداری از آرمان های شهدا به عنوان یکی از ذخائر و سرمایه‌های انقلابی از رسالت‌های دانشجویان به شمار می رود، گفت: این سفر بهترین راهکار برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و از این فرصت طلایی می توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کرد.

در پایان افزود ما در سازمان بسیج دانشجویی خوزستان علاوه بر برگزاری راهیان نور ویژه دانشجویان استان با تشکیل قرارگاه کشوری راهیان نور دانشجویان توفیق پیدا کردیم تا به بیش از ۱۰۰هزار دانشجو از کل کشور هم خدمت رسانی و پشتیبانی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها