معاون استاندار ایلام گفت: شهرداران باید در ایام نوروز پای کار باشند تا شهرها را زیبا و پذیرای مسافرین نوروزی کنند.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۰۶
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید هژبری معاون استاندار ایلام، روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه در جلسه همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: شهرداران در راستای برگزاری انتخابات امسال تکالیف خود را به خوبی انجام دادند که در این راستا از شهرداران و مجموعه همکاران آنها تقدیر و تشکر می‌شود.

وی افزود: همه شهرداران باید به‌طور شبانه روزی در ایام نوروز پای کار باشند و شهرها را زیبا و پذیرای مسافرین نوروزی کنند و سیمای شهرها را متحول کنند‌.

معاون استاندار ادامه داد: در آستانه سفرهای نوروزی و طرح کاهش تلفات جاده‌ای، همه شهرداران می بایست به وظایف ذاتی خود عمل کرده و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دهند و انتظار می‌رود که استان ایلام بتواند رتبه اول را در این زمینه کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت و ساز شهری تأکید بر بافت فرسوده است که متاسفانه عملکرد شهرداری‌ها در این حوزه قابل قبول نیست و انتظار می‌رود که شهرداری‌ها اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیرمجازی را ندهند.

هژبری با بیان اینکه مهم‌ترین طرح دولت سیزدهم نهضت ملی مسکن است، افزود: یکی از مولفه‌های ارزشیابی شهرداران اجرای دقیق و به‌موقع نهضت ملی مسکن است که خوشبختانه ۹۵ درصد شهرداری‌های استان نسبت به صدور پروانه به‌روز شدند.

هژبری با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای پایش تصویری ایجاد شده است، عنوان کرد: در این زمینه همه شهرهای استان می‌بایست به سامانه پایش تصویری مجهز شوند که هم بر ترافیک شهری و هم بر خدمات شهری نظارت بیشتری داشته باشند.

وی در پایان بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی و تکمیل بازارچه‌ها، آمادگی شهرداری‌ها با توجه به هشدار قرمز مدیریت بحران در روزهای آتی، بروز کردن سامانه‌های شهرداری ها و پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان شهرداری‌ها تاکید کرد.

همچنین در این جلسه مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر شهری، مدیرعامل سازمان همیاری و نمایندگان شهرداران استان به گزارش عملکرد حوزه‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار