خبرهای داغ:
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از خبرنگاران به عنوان عنصر اساسی، نقش آفرین و مجاهدان صف اول در جنگ روانی دشمن در موضوع انتخابات نام برد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۱۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک رحمتی شب گذشته در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات و قدردانی از آن ها، افزود: خبرنگاران نقش مهمی در حضور مردم و خنثی شدن توطئه دشمنان در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ایفا کردند.

وی اطلاع رسانی، اقناع سازی، ادبیات سازی و گفتمان سازی را از رسالت های  مهم رسانه ها برای توسعه عنوان و بیان کرد: اطلاع رسانی حداقل وظیفه رسانه هاست ولی در کنار آن اقناع سازی در برابر شبهه افکنی دشمنان مهم ترین رویکرد است که موجب می شود رسانه به مرجعیت برسد و در این مرحله ادبیات سازی و گفتمان سازی محقق می شود.

رحمتی در بخش دیگر سخنان خود توسعه متوازن را مهم ترین رویکرد خود در مدیریت استان خواند و تاکید کرد: اولویت بندی های عاجل، میان مدت و دراز مدت در این زمینه با کسب نظرات کارشناسی صاحب نظران به انجام رسیده است که اتمام تعداد ۳۳ عنوان پروژه زیرساختی و مهم نیمه تمام در اولویت نخست قرار دارد.

وی با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه تمام عمرانی که به طور میانگین ۷۰ درصد است، اظهارداشت: تکمیل و اتمام هر کدام از آن ها منجر به گشایش های بزرگ اقتصادی، معیشتی و رضایت مردم خواهد شد.

رحمتی ادامه داد: آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های بزرگی در عرصه های گوناگون است که باید کل منطقه از این ظرفیت ها بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها